Har du förtroende för regeringen?
Jag har ingen aning om hur man får fram en polisrapport, har aldrig haft något sådant behov.
Jag betvivlar dessutom att allmänheten har något större intresse av den påstådda polisbrutaliteten. Att katerina Jonouch, Ingrid Carlqvist, Nordfront, Fria Tider; Samhällsnytt går i taket över polisaktionen är inte detsamma som ett allmänintresse. Du gillar ju att försöka analysera företeelser, testa att samla hennes utsagor och gör en bedömning om hon är trovärdig eller inte.
Ta det här hon säger om njurarna det är ett citat. är det verklighetsförankrat eller fanatsier från en psykiskt instabil person. Har poliserna attackerat hennes njurar? "De attackerar mina njurar. När du upplever att du blir rädd så attackeras njurarna och när man gör det så kan man tappa vettet eller be om förlåtelse
Medan de alternativa skildringarna här i tråden, om att gripandet skulle beröra misstankar om dödshot eller att överreaktionen berodde på ett upphettat läge på flygplatsen, kasseras som lögner/påhitt...
Du nämner i princip varenda större alternativ media i Sverige men verkar inte införstådd med vad det innebär. Hur många svenskar tror du läser dessa medier? - medier som just nu äger sanningen om vad polisens gripande gällde, då ingen annan media har rapporterat om det.
Mellan tummen och pekfingret kommer 2-4 miljoner svenskar att hålla den aktuella skildringen som sann/officiell inom kort...
...men enligt dig ligger det inte i allmänhetens intresse att nå ut med (vad folk påstår här) den faktiska sanningen och utmana ägandet av den?