Har du förtroende för regeringen?
Du länkade alltså till videoklipp för att visa att HB inte bara finns på twitter utan också på en SD-vurmares youtube-kanal? Folkmedia? Knappast. Det är en påverkad SDvurmare som snackar med HB i den film du länkadeoch som jag jag tittade på. Folkmedia... det var ett ord som var valt med omsorg, eller? SDs volks-vurm är mer än lite obehaglig i skenet av deras historia
Innehållet jag såg stämde överens med det jag skrivit i ett tidigare inlägg om HBs motiv och metod - så visst var innehållet uppe för diskussion, men du inte visste vad du länkade till. Du får gärna titta på det du länkade till, för varg vet uppriktigt inte vilken av filmerna det var annat än att en kille som drack lite sprit och blinkade kraftigt och ofta. 5-10 ggr så ofta som HB gjorde.
Effektivt? fråga de som hotas och hatas av hatsvansen av vurmare som följer honom. HB bad i filmen att de skulle vänta tills han hade hunnit reformera M, JÅ och hans 3 polare hade hållit på mer ån 15 år och var inte färdiga. De diskuterade HBs ev partiledarroll i M. Sdvurmaren hade gett upp HB, tyckte att HB gjorde för lite men HB bad dem alltså vänta, ge honom tid..
De diskuterade en massa andra saker också... Effektivt för att vinna över SDare till M, knappast effektivt om vi tittar på vad som faktiskt skett med M och SD..
Men vad står det om essens i fråga om män och kvinnor i principprogrammet? Det var ju det du sa att det tex kunde handla om, att mön och kvinnor hade olika essenser.
Varför ska vi applicera det värsta tänkbara i fråga om SD och essens, det behöver vi inte alls göra.
Vi applicerar helt enkelt det som SD har sagt tidigare eftersom de inte förnekat eller tagit avstånd från det. Tvärtom har de ju själva med stolthet sagt att deras principprogram är det som mest liknar deras ursprungliga principprogram där de bytt ut rasism mot den fascistiska neorasismen, den som menar att det finns nedärvda egenskaper i olika kulturer och geografisk härstamning istället för i hudfärg. Varför ska vi inte tro å det det själva skriver.
Läs om BSS, lös om Per Engdahl, läs det material från BSS som SD delade ut fram till 2003 eller 2004. Läs om då den första lokalavdelningen bildades, läs om JÅ som tonåring i Sölvesborg.. Hittar du inte länkar ska jag ta fram dem till dig. Jag har länkat till allt i tidigare trådar,
https://nyheter24.se/debatt/767489-paula-bieler-sd-jag-ar-sarartsfeminist
https://twitter.com/PaulaBieler/status/1015121717935689729
Hade jag inte följt riksdagens arbete väldigt nitiskt på just jämställdhetsområdet och vid rätt tidpunkt så hade jag själv missat det. Hon titulerade sig nämligen som särartsfeminist i hennes första anförande som partiets jämställdhetspolitiska talesperson.
Personligen gillar jag Paula Biler (SD) och om hon tar över partiledarollen samt reformerar partiet därefter så kan mycket hända (till det bättre... i det längre loppet).
Nu slirar du runt rejält. Jag förstår att du menar En Arg Blatte Talar i och med ordvalet påverkad och hänvisningar till blinkningar, men den människan har väl ingenting gott att säga om SD? Övriga videoklipp var dock från kanalan "Hur kan vi?" och vill du få en så fin människa som Navid Modiri att framstå i dålig dager för din sak så - ja, då ska det till mycket... och jag tvivlar på att det håller ens för ett mysigt duggregn.
Men visst kan jag återse klippet av En Arg Blatte Talar. Får dock återkomma när det är gjort - och jag kommer inte att leta efter exakta ord utan kommer att ha hela strategin i åtanke. Jag vill veta vart jag har Hanif Bali (M).
Det står om kvinnor och män under samma rubrik där essens överhuvudtaget nämns. Det är alltså bara under den rubriken som ordet essens nämns...
Mitt intresse för SD är för svalt för att gräva runt (jag förstår ärligt talat inte vidden av kontraproduktiv uppmärksamhet som det här partiet får/har fått - Googles algoritmer skulle väl kröna partiet som Sveriges tronarvinge vid det här laget). Blev betydligt mer engagerad i Hanif Balis tankegods! - vilket jag skänker ett tack för å dina vägnar.