FDFMGA skrev 2016-06-18 09:45:05 följande:
Nja, det där har väl mer att göra med att du och Rataxes har vissa gemensamma problem att greppa verkligheten.
Det pågår alltså en utredning som inspirerats av den norska högerregeringens arbete.
Jag postade en länk i min förra artikel. Jag kan gärna skriva en sammanfattning av DN-artikeln om du eller Rataxes känner att ni är hjälpta av det.
Återkom i så fall
Sveriges feministiska regering har alltså inspirerats av Norges fascistiska regering. Jag undrar vad Stefan Löfvens favoritförfattare Henrik Arnstad tycker om det.
Jag undrar vad det här ska sluta någonstans.
Angående skatterna så är det väl lika bra att även höja alkoholskatten så att alkoholister inte har råd att köpa alkohol. Höj samtidigt köttskatten så att de med matberoende inte äter ihjäl sig. Rött kött är ju det farligaste man kan äta, enligt veganmaffian.
När jag tänker efter är det nog ändå smartare att ge alla som har problem med sockerberoende, alkoholberoende och matberoende professionell hjälp istället. På så vis drabbas inte folk som inte har problem med vad de stoppar i sig av skattechocker.