Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?
Vilken längd på killar tycker ni tjejer är sexigast på en kille?
Brukade bara gilla långa killar men sen fick jag någon konstig crush på Richard Hammond i Top Gear och nu föredrar jag korta. Min pojkvän är 170, jag 167, och jag skulle inte vilja att han var en enda cm längre.
Jag bryr mig verkligen inte.
Jag bryr mig verkligen inte.
Hur lång är du själv?
Kortare än samtliga alternativ.
Och du har inga som helst preferenser på mäns kroppsliga längd? Har du utseendemässiga preferenser överhuvudtaget?
Jag måste bli atttaherad av hans utseende, men jag vet inte på förhand vilka drag det rör sig om förrän jag ser det på rätt person.
Längden är inget jag går efter.
OK.
Jag resonerar som så att de utseenden jag på förhand inte tycker om kan framstå som vackra då jag lärt känna kvinnan ifråga och gillar hennes insida. Gillar därför inte uttrycket "Utsidan ger insidan en chans". Resonerar tvärtom.
Så du kan tänka dig en kort man?
Jo, så kan det ju bli. Lika med skådespelare, jag ser inget attraherande alls förrän de är en karaktär jag gillar, men sen kan det attraktiva vara som bortblåst när han spelar en annan karaktär.
Jag bryr mig inte om mannen är kort eller lång, och har haft förhållanden med korta och medellånga män. Ingen lång eller väldigt lång.
Jag gillar hur du tänker! Det verkar djupt, och det är bra.
Också bra att du avdramatiserar hysterin kring önskvärd längd på eventuell partner. Säger jag som skapade denna tråd, men ändå.
170-190 cm.
170-190 cm.
Generellt sett gillar kvinnor män som är längre än de själva (kolla bl Men's Fitness senaste undersökning). Däremot avgör ju helheten om en man är sexig eller inte. Klädstil och ansikte kommer rent statistiskt före längden. Sen kan man alltid dra upp listan med supersexiga Hollywood-män som är under medellängd...
Marie @ www.binolino.com
Alternativet 182-190 fanns inte tyvärr.
Absolut perfekt längd för mig personligen är ca 185-188 cm! Snyggt att vara lång och korta killar (under 175) har ofta diverse komplex eller anger issues.
Män över 190 däremot blir ofta antingen flaggstänger eller bara stora och klumpiga med dålig kroppskontroll.
Alternativet 182-190 fanns inte tyvärr.
Absolut perfekt längd för mig personligen är ca 185-188 cm! Snyggt att vara lång och korta killar (under 175) har ofta diverse komplex eller anger issues.
Män över 190 däremot blir ofta antingen flaggstänger eller bara stora och klumpiga med dålig kroppskontroll.
Mellan 1 och 2,5 meter tycker jag är lagom. Och lika viktig är storleken på kuken som det diskuteras om i oändliga trådar.
Killar, fatta att det är personen, personligheten som är intressant, inte något mått någonstans! Och inte på biceps heller även om vi har ett ständigt närvarande troll här på FL som skryter om sina vältränade idoler på gymmet.
hje
Spelar ingen roll