Inlägg från: Anonym (Lång pappa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lång pappa)

Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?

Anton Chigurh skrev 2015-03-22 16:34:12 följande:

Håller med, 189 centimeter är en bra längd. 

Håller med :)

Jag är 198 cm och har alltid önskat jag var 189-193 cm ist ;)

Life sucks ;)
  • Anonym (Lång pappa)
    SkatanPåTaket skrev 2015-03-22 20:24:55 följande:

Fördelen med att jag föredrar korta män är att jag får de snyggaste kortisarna för mig själv, haha. :D

Bra tänkt! :)
  • Anonym (Lång pappa)
    Mankind skrev 2015-03-23 13:04:02 följande:

Ja det ska fan alltid vara nått man har komplex för. Sjuka mänskliga hjärna. Jag brottades i yngre år med det motsatta, att jag var för lång (197) och stack ut.

Har förlikat mig nu, slagit över åt andra hållet kanske och försöker lansera tveksamma teorier i långas favör. Blivit en slags jävla lobbyorganisation för långas överlägsenhet. Det arbetet går dock inte så bra. Känns nästan som kort är det nya långa...

Men fuck it. Jag vinglar vidare.

Det är faktiskt väldigt få som bryr sig egentligen. Bara egna nojor (nog så jobbigt förvisso) Även här när folk skissar sina idealpartners så skiftar önskemålen betydligt. Läste även någonstans att storleken inte har någon betydelse. Förmodligen korrekt.

Jag är som du!

Knullar bara tjejer kring 165 cm vilket jag tycker är bäst.

I sängen är jag utan nåd enligt motagerskorna!

Kort killar kan inte knulla lång tjej, lång kille knullar medellång lång tjej bra. Längd mässigt är det perfekt!
  • Anonym (Lång pappa)
    Anonym (TS) skrev 2015-03-21 12:14:17 följande:

Vilken längd på killar tycker ni tjejer är sexigast på en kille?

Idag är allt under 179 cm "kort".

Att vara 165 cm - 175 cm är att anse som extremt kort.

Lång är man vid 190 cm + väldigt lång 200 cm +

TS är anti långa. Det är tydligt.

Jag är själv lång o skiter fullständigt i andras längd i min värdering av andra människor.

Dock är den bästa längden 168 cm (på en tjej) när det kommer till sängen/knulla. 30 cm diff.
  • Anonym (Lång pappa)
    lostcase skrev 2015-11-24 23:21:51 följande:

Alternativet 182-190 fanns inte tyvärr.

Absolut perfekt längd för mig personligen är ca 185-188 cm! Snyggt att vara lång och korta killar (under 175) har ofta diverse komplex eller anger issues.

Män över 190 däremot blir ofta antingen flaggstänger eller bara stora och klumpiga med dålig kroppskontroll. 

Det tyckte inte mina kk.

Men det är olika hur man hanterar sin kropp
Svar på tråden Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?