Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?
Håller med, 189 centimeter är en bra längd.
Jag är 198 cm och har alltid önskat jag var 189-193 cm ist ;)
Life sucks ;)
Håller med, 189 centimeter är en bra längd.
Fördelen med att jag föredrar korta män är att jag får de snyggaste kortisarna för mig själv, haha. :D
Ja det ska fan alltid vara nått man har komplex för. Sjuka mänskliga hjärna. Jag brottades i yngre år med det motsatta, att jag var för lång (197) och stack ut.
Har förlikat mig nu, slagit över åt andra hållet kanske och försöker lansera tveksamma teorier i långas favör. Blivit en slags jävla lobbyorganisation för långas överlägsenhet. Det arbetet går dock inte så bra. Känns nästan som kort är det nya långa...
Men fuck it. Jag vinglar vidare.
Det är faktiskt väldigt få som bryr sig egentligen. Bara egna nojor (nog så jobbigt förvisso) Även här när folk skissar sina idealpartners så skiftar önskemålen betydligt. Läste även någonstans att storleken inte har någon betydelse. Förmodligen korrekt.
Vilken längd på killar tycker ni tjejer är sexigast på en kille?
Alternativet 182-190 fanns inte tyvärr.
Absolut perfekt längd för mig personligen är ca 185-188 cm! Snyggt att vara lång och korta killar (under 175) har ofta diverse komplex eller anger issues.
Män över 190 däremot blir ofta antingen flaggstänger eller bara stora och klumpiga med dålig kroppskontroll.