• Anonym (TS)

Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?

Vilken längd på killar tycker ni tjejer är sexigast på en kille?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?
  • Anonym (TS)
    SkatanPåTaket skrev 2015-03-22 19:58:48 följande:

Jag föredrar korta killar eftersom jag själv är jättekort och tycker det är opraktiskt med för stor längdskillnad. Det är inte ett dugg mysigt att krama träd, haha. :)

de kan jag förstå, hur kort är du? :)
    Anonym (B) skrev 2015-03-22 20:07:07 följande:
    Det finns säkert tjejer som gör så , jag menade bara att alla tjejer som valde ett alternativ som sexigast ratar nog inte alla killar per automatik som är längre/kortare än vad man valde.

Det är en sak vad man tycker är sexigast/snyggast i teorin , och en annan sak vem man faller för i verkligheten.

Varför gick de ens på dejt med killen i så fall? Han var väl lika kort från början?

;)
    Jo men om man träffades via internet så kanske man aldrig tog upp längden? :)
  • Anonym (B)
    Anonym (TS) skrev 2015-03-22 20:12:49 följande:

de kan jag förstå, hur kort är du? :)Jo men om man träffades via internet så kanske man aldrig tog upp längden? :)

Det är möjligt.

Men om man tycker att längden är så viktigt borde man väl fråga tycker jag.

Varför slösa varandras tid?
  • SkatanPåTaket

Fördelen med att jag föredrar korta män är att jag får de snyggaste kortisarna för mig själv, haha. :D

• Anonym (Lång pappa)
    Anton Chigurh skrev 2015-03-22 16:34:12 följande:

Håller med, 189 centimeter är en bra längd. 

Håller med :)

Jag är 198 cm och har alltid önskat jag var 189-193 cm ist ;)

Life sucks ;)
  • Anonym (Lång pappa)
    SkatanPåTaket skrev 2015-03-22 20:24:55 följande:

Fördelen med att jag föredrar korta män är att jag får de snyggaste kortisarna för mig själv, haha. :D

Bra tänkt! :)
  • Anonym (B)
    SkatanPåTaket skrev 2015-03-22 20:24:55 följande:

Du borde ändra namn till Snövit.

;)
  • Anonym (193cm)

Det är härligt att vara lång men nackdelar börjar infinna sig om man är över 190. Trångt på flyg, bussar, i sängar, stolar är ofta för små, bord för låga osv. Är man dessutom smalt byggd så kan kläder med bra passform vara svåra att hitta.

För de som är uppåt två meter är dessa besvär såklart ännu större.

Så den optimala längden borde vara kring 190. Då är man lång nog för att sticka ut lite och bli uppskattad för just längden, men världen är fortfarande hyfsat anpassad efter ens kropp.

Är man två meter och smalt byggd ser man lätt väldigt tanig ut. Är man två meter och stadigt byggd ser man enorm ut.

• Anonym (TS)
    Anonym (193cm) skrev 2015-03-22 22:48:58 följande:

Det är härligt att vara lång men nackdelar börjar infinna sig om man är över 190. Trångt på flyg, bussar, i sängar, stolar är ofta för små, bord för låga osv. Är man dessutom smalt byggd så kan kläder med bra passform vara svåra att hitta.

För de som är uppåt två meter är dessa besvär såklart ännu större.

Så den optimala längden borde vara kring 190. Då är man lång nog för att sticka ut lite och bli uppskattad för just längden, men världen är fortfarande hyfsat anpassad efter ens kropp.

Är man två meter och smalt byggd ser man lätt väldigt tanig ut. Är man två meter och stadigt byggd ser man enorm ut.

tror dock inte skillnaden är stor på en kille som är 190 och en som är 192, gör ingen skillnad alls. Är själv 1.85 ungefär och har väl inte några större problem med något sånt där än även om de ibland kan bli lite trångt på bussar. Men inget som direkt stör mig i vardagen.
  • Mankind

Det man inte ska bortse från är att längden ofta står i korrelation till vad som gömmer sig i i byxorna. Lång och välväxt, ofta välhängd. En väl dokumenterad sanning.

Vänligen /Mankind 197

Enter your zip code here
Svar på tråden Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?