Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?
Vilken längd på killar tycker ni tjejer är sexigast på en kille?
Vilken längd på killar tycker ni tjejer är sexigast på en kille?
Jag föredrar korta killar eftersom jag själv är jättekort och tycker det är opraktiskt med för stor längdskillnad. Det är inte ett dugg mysigt att krama träd, haha. :)
de kan jag förstå, hur kort är du? :)Jo men om man träffades via internet så kanske man aldrig tog upp längden? :)
de kan jag förstå, hur kort är du? :)
Fördelen med att jag föredrar korta män är att jag får de snyggaste kortisarna för mig själv, haha. :D
Håller med, 189 centimeter är en bra längd.
Fördelen med att jag föredrar korta män är att jag får de snyggaste kortisarna för mig själv, haha. :D
Det är härligt att vara lång men nackdelar börjar infinna sig om man är över 190. Trångt på flyg, bussar, i sängar, stolar är ofta för små, bord för låga osv. Är man dessutom smalt byggd så kan kläder med bra passform vara svåra att hitta.
För de som är uppåt två meter är dessa besvär såklart ännu större.
Så den optimala längden borde vara kring 190. Då är man lång nog för att sticka ut lite och bli uppskattad för just längden, men världen är fortfarande hyfsat anpassad efter ens kropp.
Är man två meter och smalt byggd ser man lätt väldigt tanig ut. Är man två meter och stadigt byggd ser man enorm ut.
Det är härligt att vara lång men nackdelar börjar infinna sig om man är över 190. Trångt på flyg, bussar, i sängar, stolar är ofta för små, bord för låga osv. Är man dessutom smalt byggd så kan kläder med bra passform vara svåra att hitta.
För de som är uppåt två meter är dessa besvär såklart ännu större.
Så den optimala längden borde vara kring 190. Då är man lång nog för att sticka ut lite och bli uppskattad för just längden, men världen är fortfarande hyfsat anpassad efter ens kropp.
Är man två meter och smalt byggd ser man lätt väldigt tanig ut. Är man två meter och stadigt byggd ser man enorm ut.
Det man inte ska bortse från är att längden ofta står i korrelation till vad som gömmer sig i i byxorna. Lång och välväxt, ofta välhängd. En väl dokumenterad sanning.
Vänligen /Mankind 197