• Anonym (TS)

Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?

Vilken längd på killar tycker ni tjejer är sexigast på en kille?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?
  • Anton Chigurh
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 16:29:59 följande:
    Oj, har aldrig tidigare tänkt på att längden på killen skulle ha någon betydelse för vad jag tycker om denne. Men nu när jag har funderat en stund har jag kommit fram till att alla mina pojkvänner har i alla fall varit 175+ Flört 
    Eftersom nuvarande sambon är

189 cm      så måste jag väl säga att det är den optimala längden

eftersom han är den sexigaste man som går i ett par skor! FlörtHjärta
    Håller med, 189 centimeter är en bra längd. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 16:29:59 följande:

Oj, har aldrig tidigare tänkt på att längden på killen skulle ha någon betydelse för vad jag tycker om denne. Men nu när jag har funderat en stund har jag kommit fram till att alla mina pojkvänner har i alla fall varit 175+ Flört 
    Eftersom nuvarande sambon är 189 så måste jag väl säga att det är den optimala längden eftersom han är den sexigaste man som går i ett par skor! FlörtHjärta

haha hur lång är du själv då? :) 

Fan va synd att jag är för kort då, är 1.84-1.86 just nu men kanske kan växa någon cm till är bara 17 1/2 :)
  • Anonym (Quexet)
    Anton Chigurh skrev 2015-03-22 16:34:12 följande:
    Håller med, 189 centimeter är en bra längd. 
    Haha, på kvinnor eller män? Flört
    Anonym (TS) skrev 2015-03-22 16:34:58 följande:

Fan va synd att jag är för kort då, är 1.84-1.86 just nu men kanske kan växa någon cm till är bara 17 1/2 :)
    Jag är strax över 170, så jag är varken lång eller kort. Glad

• Anton Chigurh
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 16:51:43 följande:
    Haha, på kvinnor eller män ??? Flört

Jag är strax över 170, så jag är varken lång eller kort. Glad

På män, jag är 189 centimeter över havet, 82 kilo för tillfället, beach 2015 är således i hamn, fast det har det varit ett tag. Iaf, 189 cm är bra, jag kan lägga hakan på huvudet på Hjärtamin kvinnaHjärta när hon kryper in i min famn. Helt jävla underbart
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 16:51:43 följande:
    Haha, på kvinnor eller män? Flört
    Anonym (TS) skrev 2015-03-22 16:34:58 följande:

Jag är strax över 170, så jag är varken lång eller kortGlad

Jo men då är du ju ganska lång eller? Skit samma var inte det tråden gick ut på iof haha :D
  • Anonym (Quexet)
    Anton Chigurh skrev 2015-03-22 16:57:41 följande:
    På män, jag är 189 centimeter över havet, 82 kilo för tillfället, beach 2015 är således i hamn, fast det har det varit ett tag. Iaf, 189 cm är bra, jag kan lägga hakan på huvudet på Hjärtamin kvinnaHjärta när hon kryper in i min famn. Helt jävla underbart. 
    Nog har jag sett att du är redo för beach 2015! Flört Håller med om att det är supermysigt att få krypa upp i hans famn, så nu har vi kommit överens om att 189cm är BÄSTA längden på karlar! Cool
  • Anonym (TS)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 17:05:03 följande:
    Nog har jag sett att du är redo för beach 2015! Flört Håller med om att det är supermysigt att få krypa upp i hans famn, så nu har vi kommit överens om att 189cm är BÄSTA längden på karlar! Cool
    haha exakt 189 cm, inte 1 cm mer eller mindre! syns direkt om man har den perfekta längden eller inte :D
  • Kolibri12
    Anonym (TS) skrev 2015-03-22 15:20:41 följande:
    Vad är enligt dig den viktigaste då? Kul att höra hur som helst :)
    spillerkillern skrev 2015-03-22 15:08:20 följande:

finns sexappeal så spelar längden ingen roll, inte kroppslängden iallafall.

Fast längden kan ju vara en bidragande orsak till "sexappealen" eller? :)
    Personligheten. Men den vet jag ju inget om i de fall jag bara får syn på någon jag inte känner, då är det ju endast det yttre som har betydelse, just då.
  • SkatanPåTaket

Jag föredrar korta killar eftersom jag själv är jättekort och tycker det är opraktiskt med för stor längdskillnad. Det är inte ett dugg mysigt att krama träd, haha. :)

• Anonym (B)
    sanouk skrev 2015-03-22 15:37:20 följande:

Ok, kanske blev lite OT. Men jag hör ofta från tjejkompisar som varit på dejter med korta killar och hur besvikna det gör dem. "Hade han bara varit 10 cm längre så..." osv.

Det finns säkert tjejer som gör så , jag menade bara att alla tjejer som valde ett alternativ som sexigast ratar nog inte alla killar per automatik som är längre/kortare än vad man valde.

Det är en sak vad man tycker är sexigast/snyggast i teorin , och en annan sak vem man faller för i verkligheten.

Varför gick de ens på dejt med killen i så fall? Han var väl lika kort från början?

;)
Svar på tråden Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?