Tjejer. Vilken längd på killar är sexigast?
Vilken längd på killar tycker ni tjejer är sexigast på en kille?
Vilken längd på killar tycker ni tjejer är sexigast på en kille?
Mina pojkvänner har varit mellan 167 och 183,men maken är 179-precis den längd du missade ta med. Röstade inte.
Som jag svarat i andra(otals...) trådar, jag kunde verkligen inte bry mig mindre om något så trivialt som en mans eller kvinnas längd.
Svårt att välja från dina alternativ.
Jag tycker att 190 -195 är sexigast.
185 är för kort och 195 + kan vara hur lång som helst.
Över 2 meter är för långt tycker jag.
Korta. 165-175 är absolut bäst!
Mina pojkvänner har varit mellan 167 och 183,men maken är 179-precis den längd du missade ta med. Röstade inte.
Som jag svarat i andra(otals...) trådar, jag kunde verkligen inte bry mig mindre om något så trivialt som en mans eller kvinnas längd.
Svårt att välja från dina alternativ.
Jag tycker att 190 -195 är sexigast.
185 är för kort och 195 + kan vara hur lång som helst.
Över 2 meter är för långt tycker jag.
Korta. 165-175 är absolut bäst!
Meh.. så jag är alltså kort )=
Hej
Meh.. så jag är alltså kort )=
Föredrar 175-185 cm. Under 175 cm så känns det som vi är lika långa och över 185 cm så känner man sig än kortare. Är 162 cm.
Spelar ingen större roll men min sambo är 13 cm längre än mej och det är lagom, man kan kyssas utan nackspärr men jag kan luta huvudet mot hans axel som jag tycker om. Han är 185.
Föredrar 175-185 cm. Under 175 cm så känns det som vi är lika långa och
över 185 cm så känner man sig än kortare. Är 162 cm.
Spelar ingen större roll men min sambo är 13 cm längre än mej och det är lagom, man kan kyssas utan nackspärr men jag kan luta huvudet mot hans axel som jag tycker om. Han är 185.
fan va glad jag är att jag är 190 cm lång. Verkar vara en sån jävla press från tjejer att de vill ha en lång kille. Måste kännas horribelt att bli dissad för sin längd för alla killar som är under 180 cm
fan va glad jag är att jag är 190 cm lång. Verkar vara en sån jävla press från tjejer att de vill ha en lång kille. Måste kännas horribelt att bli dissad för sin längd för alla killar som är under 180 cm