Tess1984 skrev 2015-04-26 08:41:14 följande:
Åh Maldiverna vore en dröm, ja då tror jag nog man får stanna 14 dagar, tror det är en ganska lång resa också.
Där finns ju dessa öar utanför Italien, sicilien och sardinien? Har aldrig varit där men hört där ska vara mysigt. =)
När kommer ni åka ungefär?
Åh PMS, håller tummarna för att den snart kommer igång, vilken dag är du på nu sen senaste mens?
Jag borde snart ha ägglossning, om någon vecka i alla fall, vill helst inget veta utan vi kör på och hoppas på det bästa. =)
Ha en fin dag, kramar
ja, så det skjuter vi på tills vi kan stanna längre =) samma med thailand. 2-3 veckor på de ställena har vi tänkt i framtiden.
Ja,, det ä nån av de vi ska till =) sambons systers kille är från italien och har hus på sardinien så ska fråga lite hur det är där o så!
Vi kommer åka sista veckan augusti eller första september :) då ska det vara 27-30 grader ca i italien, så det är perfekt för mig. Älskar när det är så varmt!
Ja, jag hoppas det :) Enligt ena appen ska mensen komma på tisdag, men enligt de andra två ska den komma 20 eller 22 maj. Är på cykeldag 23 nu. Har/haft alla symtom på mens snart i alla fall, PMS, känner mig svullen, ont osv.. Får se hur det går =)
ska ta nya blodprover för sköldkörteln imorgon eller på onsdag också =)
Okej! håller tummarna för er =)
kramar