Fertilitetsutredning
Ja usch och fy nu får man hoppas man slipper gå på fler begravningar på ett tag.
Åh vad härligt det låter, skönt med en långledighet...
Låter underbart med skansen där var jag förra sommaren med min familj, både Vasamuseet, skansen och gröna lund, Stockholm är en mycket trevlig stad.
Ska ni fota djuren eller bara er själva? Låter spännande.
Idag har jag varit och fiskat med en kompis, jag fick ingen fisk men min vän fick. Det var avkopplande dag och det behövdes efter en jobbig vecka.
I helgen ska jag bara jobba, möjligtvis ska jag passa hund lördag till söndag.
Nu är jag trött, måste vila...ha en fin kväll...
Kramar i massor
ja verkligen!
ja det blir skönt. behöver återhämta mig lite =)
Ja, det var underbart. Perfekt väder också. Vi fotade natur och djur =) Gillar själv inte att vara framför kameran, bara bakom =)
Så mysigt att fiska! =) Ja det förstår jag!
okej =)
Fick mina senaste provsvar i torsdags, och mina sköldkörtelvärden är bra! Äntligen. Höjde min medicin med en tablett, utan att prata med läkaren. Och mådde vips mycket bättre. Nu var värdena på tsh - 0,4 (jag skulle ner mellan 04,-2.0) och T4 - 18 (ref 11-22). Mår hundra gånger bättre, men fortfarande inte helt hundra, kanske inte så konstigt då mitt d-vitamin tydligen var brist på(23, ska ligga mellan 75-250). Men sköldkörteln verkar okej så nu ska det inte vara farligt för mig/eventuellt foster att bli gravid :D Pratade med en sköterska förra veckan, så ska bara vänta in samtal från läkaren i nästa vecka =) så nu får jag se om min menscykel o ägglossning blir regelbunden/kommer tillbaks. Annars får jag sprutor i höst =)
Många kramar