Fertilitetsutredning
Ah den appen ska jag kolla upp, är det den man kan skicka pengar via bankkonto bara genom att skaka telefonen? Hehe jag är lite efter när det gäller appar till telefonen, får aldrig ro till att leta efter bra appar.
Åh vilken lyx, kanske har jag någon i familjen som kan gå in som borgen men jag vet inte om jag vill det, får se hur vi gör. Det är egentligen inte panik än men för att snabbare kunna spara ihop pengar vore det bäst om vi flyttade till något billigare men hade varit enklare om man inte hade trivts i lägenheten. :P
Ja idag är det naprapaten som gäller, hoppas verkligen att det släpper, idag känns det bättre men igår var det katastrof, kom knappt upp ur soffan efter att jag tittat på film, stel som en pinne och varje rörelse hugger ryggen till.
Denna veckan har jag inte så mycket planerat faktiskt, skulle träffat min kusin idag men det blir nog inget eftersom jag ska till naprapaten, ska i alla fall snart ut en runda med syrran och hennes vovve, vi ska gå till en hundgård där vovven kan springa fritt...
Annars är jag ledig i helgen och mår ryggen bättre blir det kanske en runda ut till simhallen för att pass i vattnet, där finns även bubbelbad som kanske gynnar min stela rygg... =)
Vad har du själv för planer?
Hoppas gårdagens test gick bra, eller idag. Ja alla dessa symtom gör en smått galen, veckan innan mens är nog det värsta tiden i månaden, för mig i alla fall....nu kan jag nästan se framför hur glad jag kommer bli när jag får plus på stickan igen, tyvärr vet man ju inte när det blir av, men troligtvis blir det någon gång och det känns som en liten trygghet men ibland känns det som om att tålamodet tar slut.
Nu ska jag käka upp frukosten sen bege mig mot syrran, ha en bra dag. Kramar
Okej! Ja är ju lättare att flytta om man inte trivs!
Håller tummarna att naprapaten kan fixa till det åt dig