chbw skrev 2015-08-07 21:58:20 följande:
Okej! Spännande. Hoppas det håller i sig o att det blir ett plus! Håller alla tummar o väntar på uppdatering! :)
Ingen äl i sikte än verkar det som, fortfarande negativa stickor, men den har ju fram till ungefär 15e på sig, så får se när det blir. Apparna säger 13e eller 15 (de som har varit rätt hittills). Jo, det onda beror nog dock på att endometriosen håller på o bli värre. Ska ringa mottagningen på måndag o se om jag kanske kan lyckas få en tid o behandling nu innan vi åker till italien =)
Ja precis, london i höst :D drömt om det i flera år, så blir nog superkul!
Åh så härligt! Också hört att det är vackert där :) Dit skulle man åka nån gång kanske.. :)
jo. Inte samma som o grilla på kolgrill ute, men gott ändå! Åh, låter som en härlig dag!
Åh kom på att jag drömde att vi fått vår bäbis inatt. O precis när jag skulle prova kläderna jag sytt så kom sambon in o väckte mig så vi skulle hinna handla.... :p typiskt att drömmar bara är drömmar änsålänge :/ Längtan slog till extra mycket inatt på jobbet, var nog därför drömmen kom..
Okej! Skönt =) o kul med gäster o camping! Vi slappar nog bara imorgon, o på söndag kommer nog sambons vän över på middag o skitsnack =)
Detsamma till dig! Ha en underbar kväll och helg!
massor med kramar!
Ja vi håller tummarna för plus. =)
Vad för behandling menar du? Ägglossningssprutorna? hehe sorry om jag ställer förvirrade frågor, hihi...
Jag drömde faktiskt om tvillingar idag, minns inte exakta handling men när jag vaknade var jag glad. =)
Tänk om vi snart får plus på stickan, så underbart det skulle kännas. Tur har en av oss fått det nu i tråden, wow. =)
Nu måste jag packa inför campingen idag, längtar till skogen och bara lugn och ro men först ska vi ha lite lunchgäster, så det blir lite bebismys igen!!
Hoppas du får en trevlig grillkväll med fest och vänner, ha det så underbart så hörs vi snart igen, massa goa kramar