varningsljus skrev 2015-07-21 16:50:15 följande:
Hej fina!
Jag har varit lite frånvarande här de senaste dagarna... less på att sidan alltid strular men vill ju samtidigt inte sluta skriva mer dig/er härinne!
Hur mår du nu? Hur känns ryggen? Scrollade igenom tråden och såg att du skulle till en naprarpat, var du där idag? Kunde han göra underverk med ryggen? Hoppas det!
Nu har jag äntligen semester och det är så skönt!! Behövde verkligen det efter en heltisk vår på jobbet... jag är relativt ny i min tjänst som utredare så det har varit mycket nytt att lära!och är fortfarande förstås.
Nu har äntligen min blödning/flytning slutat. Är idag på bim-5. Om nu inte cykeln är fullständigt rubbad efter den konstigs blödningen och eftersom jag inte lyckats lokalisera min äl denna månaden.
Börjar du med pergo under din mens som du hade nu? För den är väl över nu?
Vad har du haft för dig idag?
Jag och sambon var ute på en löparrunda i förmiddags med hunden och körde backintervaller. Sjumt jobbigt! Sen har vi handlat och fixat inför en tripp vi ska görs i helgen. Vi dks till en tvådagars hundutställning och bo i stuga med ett gäng kompissr. Ska bli superkul! Har du några planer för helgen?
Många varma kramar till dig
Hej =)
Oj, strular det fortfarande? Låter ingen vidare. Förstår att det blir tröttsamt. Jag tycker ibland att sidan är sjukt seg att skriva på.
ja det vore så kul om vi alla följs åt till våra små mirakel. =)
Just nu är det sådär, var hos en naprapat idag och hon misstänker att jag har en spricka på kotan, kan ta 3 månader innan man känner sig bättre. Jag får helt enkelt stå ut och vila ryggen ordentligt fram tills dess.
Låter som du har ett spännande jobb, utreder du alla typer av brott? Får du intervjua brottslingarna också? Just nu är jag inne på att byta jobb, eller jag vill byta jobb. Känner ingen utveckling på min nuvarande arbetsplats länge. Jag tänker även lite på om jag ändå inte skulle vänta om jag nu ändå planerar att bli gravid men så är problemet att jag vet ju inte NÄR jag blir gravid, tänk så tar det flera år till och då är jag på en arbetsplats jag inte trivs på. Hmm, har beslutsångest.
Låter skumt med dina blödningar, skönt att blödningen är över i alla fall. Hur känner du annars i kroppen? PMS? ömma bröst? Jag brukar märka starka symtom i kroppen när mensen närmar sig, hehe
Jag skulle börja på pergotime när mensen kommer i augusti och jag tror det beror på att mottagningen är stängd nu under sommaren, på mensens femte dag ska jag börja med tabletterna sen ska jag gå på ultraljud dag 12, har du samma upplägg ungefär?
Idag har jag varit hemma hos syrran, vi gick bort till en hundgård där vi släppte hennes vovve lös ett tag, sen lagade vi käk och jag fick mysa lite med bebisen, hon har börjat le nu när man tittar på henne och det är hur gulligt som helst.
I helgen ska vi hälsa på ett par som precis fått barn, lämna liten gåva till barnet.
Annars ska jag försöka simma lite, kanske bada lite bubbelbad.
Åh vad skoj det låter med hundutställningen, håller tummarna för att vovvarna vinner. Extra roligt att åka ett gäng också, jag själv älskar att bo i stuga. =)
Ha det nu så bra och lycka till så hörs vi snart igen. Kramar i massor