Fertilitetsutredning
Sorry att mitt svar dröjt. Familjeliv strular så för mig när jag ska skriva så jag brukar ledsna :(
Hur mår du nu? Hur är det med familjen? Jag har tänkt på er...
I helgen var vi på bröllop, helt fantastisk var det! Så mycket kärlek och glädje. Hur har din helg varit?
Nu är min sambo bortrest igen och jag kommer nog ha äl i dagarna, då typiskt!
När är det som ni åker iväg?
Många kramar ????
Vad tråkigt att det strular, brukar det göra för mig också, typiskt när man skrivit ett helt inlägg sen försvinner allt, hehe.
Jag är stabil, imorgon är det begravning, lär nog inte sova allt ikväll känns det som. =(
Är mest orolig för mina nära och kära, min vi får finnas och stöta varandra så gott det går imorgon. Fattar knappt att han är borta ens. så sorgligt.
Annars var min helg bra, studentfest och grillparty med goda vänner så jag fick verkligen annat på tankarna.
Vi åker på måndagen direkt efter midsommarhelgen, längtar så att komma bort.
Däremot längtar jag inte efter att flyga, har tänkt sådana katastroftankar nu efter kusinens olycka.
Hur är det med dig? Nej men nää inte igen? Vilken otur ni verkar ha med äl och resor, förstår att det måste kännas frustrerande, jag tycker att varje månad känns som en evighet mellan mens, äl och mens igen, nu har vi valt att skydda oss denna månaden så vi är inte gravida, men jag har ägglossning igen under resan, så det blir kanske en highway1 bebis, hehe...vi brukar skämta om det :P
Hoppas vi hörs snart igen, massa goa kramar från mig...