Fertilitetsutredning
OKej, vad härligt det låter med strandmys! =) Åh, jag kan tänka mig att det är lättare o prata med någon som faktiskt själv vet! Som här =) Jag blir fortfarande helt paff att folk ens tror på det själva, att det bara är att sluta tänka på. Knäppt.
Jo =) ja då, eftersom jag sover på dagarna mellan ca 10-18 så är det inga problem att vara vaken hela natten =)
Ja okej =)
Ja, jag är superladdad nu! Kommer bli så härligt! Måste packa med lite tamponger o grejer, men hoppas på o slippa använda =)
Åh nej inge kul :/ Haha men stretcha som är så kul! (obs inte ironisk. jag älskar att stretcha =) ) Håller tummarna att sjukgymnaste kan hjälpa =)
Hur känns det med pergon? Några fler biverkningar?
många kramar!
Läste ditt senaste inlägg också och vad skönt att du äntligen fått mer information kring behandling, nu ännu bättre förutsättningar för att lyckas. =)
Hmm, så hon antog att bara för din menscykel är mellan 34 -36 dagar lång så har du ingen ägglossning, hur kunde hon dra den slutsatsen?
Varför skulle du få ultraljud på mensens femte dag?
Sjukgymnasten är verkligen bra, ryggen blev ju nästan bra efter ett besök hos honom men nacken kunde nog ta lite längre tid, där hade jag mer att jobba med och jag var väldigt stel men det beror säkerligen på stress och oro.
Jag vet inte riktigt om jag känner av något än men jag har haft väldigt humör de senaste dagarna, idag grät jag och var så arg för att jag inte hittade mina nycklar i morse innan jag skulle dra till jobb. Skällde även ut sambon för att han inte hjälpte mig att leta (han log och sov), fick be om ursäkt idag efter jobbet, hehe.
Känner mig även extremt varm (typ som vallningar) och har svårt för att somna på kvällarna, vaknar flera gånger om natten också.
Får se nu när ägglossningen närmar sig om det känns annorlunda då.
Haft en bra dag annars? Göra denna helg? Själv jobbar jag och vi ha tre övernattningsgäster imorgon....två små busungar plus min lillasyster på 14 år, så det blir nog fullt med liv, hehe...
Kramar i massor