Inlägg från: Anonym (Vågar vi?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vågar vi?)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Exet messade och skrev at hans förälder är döende. Jag sa han får ringa om han vill och det gjorde han. Jag undrar om han har hopp om något mer för oss då han vänder sig till mig eller om han bara vill prata?
    Jag känner att jag som vän vill finnas där men som partner vet jag inte. Jag både vill och inte vill. Alla han ord finns kvar inom mig, men även mina känslor för honom. Han fanns inte för mig då jag var livrädd jag hade cancer för nån vecka sedan.

• Anonym (Vågar vi?)

Han ville som jag trodde komma tillbaks och börja om men nu sa jag nej.  Jag vill inte mer. Jag är ute och dansar och söker mig ut i nya sammanhang. Inte nu för att absolut hitta någon men för att det är roligt.

Kommer jag att få en närmare kontakt men någon inom kort (vänskap eller mer) eller blir det ytliga kontakter endast.

Någon ny väninna? :)

• Anonym (Vågar vi?)
    fredsduvan skrev 2015-10-04 15:20:16 följande:
    Hej bra gjort: ) då det bara är destruktivt i längden

Nu när du kunnat gå vidare kommer du bli starkare och det kommer synas utåt så känner att du kommer hitta en ny vän: )
    Oj vad roligt. :) Kommer denna nya man behandla mig väl och kommer han att älska mig?
  • Anonym (Vågar vi?)

Jag kommer  att prova på ett nytt sätt att träffa nya människor på (som söker en partner). Kan du se hur det går och om det finns någon där som jag klickar med antingen som väninna eller om jag skulle hitta en man som man kunde bygga upp en kontakt med?

• Anonym (Vågar vi?)

Vad ser du om morgondagen? :)

• Anonym (Vågar vi?)

Du skrev det skulle hända något trevligt och det gjorde det verkligen. Jag träffade en man som väckte min nyfikenhet...och jag väckte tydligen hans för han vill ses igen. Vad tror du om detta? Det känns ju som om det skulle vara för bra för att vara sant detta??

• Anonym (Vågar vi?)

Dejten jag hade blev inte den bästa ha ha...kommer denna man att göra ett bättre intryck på mig i framtiden eller kanske jag ska hitta en annan man? :)

• Anonym (Vågar vi?)

Har träffat den nya bekantskapen några gånger och jag tycker det känns riktigt avslappnat och trevligt med honom. Vi kommer nog dela mer än vänskap... men kommer det bli en tillfällig förbindelse eller kommer det att hålla en längre stund?

• Anonym (Vågar vi?)

Kan du se vad den nya mannen jag träffat känner för mig? Vi har träffats en del.

• Anonym (Vågar vi?)

Tvära kast här men jag o exet har satsat igen med hjälp av utomstående. Han har öppnat upp mer mot mig nu...vi vill båda. Kan det lyckas?

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd