-
Jag känner mig totalt värdelös som kvinna och känner att jag inte har något att komma med så jag har gett upp att hitta någon som skulle älska mig och vill ha dela sitt liv med mig. Det är inte lätt att hitta någon heller för man vill ju det ska kännas rätt. Och med allt i minnet vad jag hört om hur dålig jag är som kvinna och partner känns det som man lika gärna kan sikta in sig på att leva ensam. :(Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-29 21:47:09 följande:Tycker du ska försöka gå vidare utan honom
-
Om ens partner som påstått att han älskar en säger att man är dålig som kvinna och partner så känns det nog som man är på botten efter det.Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-29 21:56:18 följande:Du skulle nog behöva prata med en kurator eller liknande det gör mig ledsen att du känner så här kram
Finns en kärlek som stannar hos mig och som anser mig vara en kvinna som är attraktiv och fin? Var träffar man denna i så fall? -
Jag tänkte mig ut ikväll på egen hand - kan du se om något som kommer hända ikväll? Är rädd att det blir en tråkig och ensam kväll men jag har putsat upp självkänslan en aning. :) Är rädd den ska dala igen om det blir en dålig kväll med inget visat intresse.
-
Du hade rätt jag hade en väldigt trevlig kväll igår. :) Kände att jag har kommit en bra bit. Funderar ändå om exet kommer att ta kontakt med mig och om han kommer be om ursäkt eller om han vill försöka igen?
-
Jag såg mitt ex igår och han mig. Saknar han mig? Vad känner han för mig idag?
-
Så han har inga känslor kvar?Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-09 20:44:52 följande:Tror inget seriöst tyvärr bara ha kul... <3
-
Så han har inga känslor kvar?Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-09 20:44:52 följande:Tror inget seriöst tyvärr bara ha kul... <3
-
Jag känner nog ag har starka känslor men jag kan inte satsa på en man som inte respekterar mig. :(Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-09 21:00:10 följande:Känslor kanske men inget förhållande som jag känner
-
Hur ska jag komma över min kärlek till exet? Kommer det att ta länge? Detta är fruktansvärt jobbigt och jag vet inte varför det är så tungt om det ändå är det rätta?
-
Funderar på att flytta från mitt hus till lägenhet. Skulle jag trivas i lägenhet? Borde jag köpa eller satsa på att bo på hyra?