Inlägg från: Anonym (Vågar vi?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vågar vi?)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Jag och min särbo har haft ett förhållande som varit av och på i några år...Kommer vi att få det att fungera och vad krävs för det? Eller ska vi förstå att lämna varandra? Är helt rådvill och vet varken ut eller in längre...

• Anonym (Vågar vi?)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 10:40:36 följande:
    tror ni bägge behöver en nystart på varsitt håll och längre fram 1 år...? kanske det blir ni igen om det är meningen men detta ni gör nu funkar inte
    tror ni är envisa bägge och bägge vill ha på sitt sätt så ni måste testa vara själva för att se om det verkligen är ni
    smärtsamt men nödvändigt
    Jo det stämmer vi båda har egna starka viljor. Vi hade avslutat och så träffades vi igen och det kändes bara så rätt mellan oss (och gör ännu) men ändå verkar det inte gå. Jag är också rädd att han går vidare med någon annan om vi har paus ifrån varandra en längre tid. Han är nog ingens oms sitter hemma utan ser nog till att ta för sig. Och då är jag rädd jag förlorar honom för gott.
  • Anonym (Vågar vi?)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 11:06:11 följande:
    fast även om han gör så är han inte så innerst inne han tröttnar på sånt i längden
    Jo han är inget för sånt men jag tänkte att han säkert snabbt har en ny kvinna och har han en ny så är det nog henne som gäller och inte jag mer är jag rädd....Detta är verkligen svårt. Orsaken är att jag inte kan känna mig hemma hos honom och hans barn...är utanför och jag orkar inte leva så...känna mig spänd och vänta på att få tid tillsammans som sällan hinns med. Finns det en lösning om vi verkligen satsar?
  • Anonym (Vågar vi?)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 11:45:33 följande:
    tror timeout ett tag <3
    Tack, det är väl det ända rätta antar jag.
  • Anonym (Vågar vi?)

Min särbo eller ex eller va jag ska skriva så har gett upp oss. Han vill inte mer och det känns hemskt att inse. Är detta definitivt och han ger upp oss? Älskar han inte mig mer?

• Anonym (Vågar vi?)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-15 09:44:10 följande:
    Tror det kommer lösa sig och att du kommer vidare <3
    Tror du det blir denna man jag träffat nu eller någon annan? Jag kände ingen attraktion till denna och han verkar leva i det förflutna med sitt ex.
  • Anonym (Vågar vi?)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-15 09:48:12 följande:
    Jag tror det blir nån annan i sommar
    Det låter ju bra. Just nu bara gråter jag över hur jag saknar mitt ex. Vi borde ha lyckats men jag förstår det inte blir mer. Och att jag vill ha mer. Men vill inte bli sårad fler gånger och det känns tyvärr som kärleken bara sårar och inte ger något beständigt.
  • Anonym (Vågar vi?)

Du verkar kunna detta rätt bra. Erbjuder du dessa tjänster också som köptjänster? Om man kan beställa en mer omfattande läggning av dig?

• Anonym (Vågar vi?)

Du skrev att jag kanske träffar någon till sommaren? Ser du något om den mannen och hur han är och ser ut? Glad Blir det en romans eller nåt bestående?

• Anonym (Vågar vi?)

Har mitt ex gått vidare? Ibland tror jag han vill försöka igen. Har han några känslor kvar för mig? Jag kanske borde skrota hoppet om en lycklig återförening?

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd