Inlägg från: Anonym (Vågar vi?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vågar vi?)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Jag blir många gånger sårad av min partner och överväger nu att avsluta faktiskt. :( Jag har svårt att känna att han älskar mig.

Undrar om du kan se något hur mitt liv börjar te sig om jag avslutar? hur många år behöver jag vara ensam? Jag skulle önska få kärlek i mitt iv om jag börjar ge upp hoppet om att hit en man som skulle äska mig på riktigt.

• Anonym (Vågar vi?)
    fredsduvan skrev 2015-08-28 07:52:19 följande:
    Hej ja jag tvivlar att du kommer orka i längden Du måste jobba med ditt självförtroende då kommer kärleken
    Hej! Jag jobbar med självkänsla men jag vet aldrig om jag så att säga blir klar med det. Jag hoppas jag kan hitta kärleken ändå trots att jag inte är perfekt. Ibland känns det som att jag måste vara perfekt för att få kärlek och det är jag inte....

Kan du se något om när och hur vi träffas? Är det långt fram i tiden?
  • Anonym (Vågar vi?)

Varför säger han saker som sårar mig? Han måste ju veta jag blir ledsen av det? Vill han få mig att lämna honom? Är han frustrerad eller varför? Jag förstår inte. :( Han säger han tycker om mig ibland men jag känner inte det och blir så förvirrad.

Nu vill han inte ha kontakt alls - är det slut?

Ursäkta jag undrar men detta tar så mycket energi. Jag har ju velat det ska fungera men det verkar det inte göra. :(

• Anonym (Vågar vi?)

Vi har avslutat vår relation nu. Kan du se hur det går för mig framöver?

• Anonym (Vågar vi?)

Hej! :)

Kan du se något om min framtid framöver?

• Anonym (Vågar vi?)
    fredsduvan skrev 2015-09-07 07:42:36 följande:
    Ser nya vänner och en nystart för dig ägna dig nu bara åt dig själv och vänner kärleken får vänta ett tag
    Det låter bra! Ser du något om min hälsa?
  • Anonym (Vågar vi?)

Du skrev att min kondition borde förbättras och att något med mitt knä när jag frågad om du ser nåt om min hälsa. Vad tror du om knölen jag hittade i mitt bröst? Jag har tid till läkare men det känns länge att vänta och visst är det en oro....

Annars känns det bra att inte ha relationen kvar. Jag slipper hans elaka ord och känslokyla....att känna mig oviktigt och oälskad.

Jag känner jag vill börja på nytt och är redo att leva mitt eget liv och så hittar jag en knöl i bröstet... :(

• Anonym (Vågar vi?)

Exet sedan tre veckor tog kontakt igen och sa att han hr känslor för mig och vill gärna se en fortsättning att vi skulle fortsätta. Vad tror du om detta? Menar han allvar?

Jag känner mycket för honom....

• Anonym (Vågar vi?)
    fredsduvan skrev 2015-09-14 17:49:56 följande:
    Om du funderar i De banorna att ta tillbaks så måste du ställa krav och berätta Hur du vill ha det
    Jag har bestämt att inta ta honom tillbaka. Jag tror inte han älskar mig....trots att jag känner starkt för honom så tror jag inte han känner samma för mig. Hans handlingar visar på annat enligt mig fastän han kan skriva så fint också....

Är detta rätt beslut? Och kan du se någon annan man för mig? :)
  • Anonym (Vågar vi?)
    fredsduvan skrev 2015-09-15 10:52:39 följande:
    Ok: ) som jag skrev tidigare så ta hand om dig själv först och främst och ta det försiktigt med kärleken ett tag så kommer den till dig <3
    Jag förstår bara inte när han säger han har känslor och vill vara mitt stöd. När jag som mest behöver honom och som jag berättade nu så lämnar han mig ensam, trots att han just sagt motsatsen. Kan du se varför? Hur tänker han? Att jag blir arg då så förstår han inte och tycker det är jag som är svår och alltid missnöjd. Går det att reda ut? Jag känner mig verkligen oviktig för honom trots att han kan skriva annat.
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd