Inlägg från: Anonym (Vågar vi?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vågar vi?)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Kan du se varför han säger han finns för mig men sedan inte finns det? Han anser jag överreagerar och är missnöjd med allt men ja fick igen gå igenom en svår sak i ensamhet. Jag tror vi båda vill mötas men kommunicerar vi då så olika? Kommer han att höra av sig igen?

Jag känner mig bara så oviktig för honom...och en sådan besvikelse då jag faktiskt har känslor för honom. Jag har bara så svårt att tro han känner samma Det är en sak att skriva men då jag anser hans handlingar säger annat. :(

• Anonym (Vågar vi?)
    fredsduvan skrev 2015-09-15 21:58:38 följande:
    Kan ni vara träffas utan att bo hos varann?
    Jo nog för mig...han tycker det är ganska sällan men det som gör mig besviken är att han inte verkar finnas för mig i svårare stunder. Nu utreddes jag för en knut i bröstet och jag var livrädd för att få negativt besked. Han struntade i mig! Fastän han messade han finns för mig....Han hörde inte ens av sig för att höra vad läkaren sagt. Inte under hela dagen! Knutan var ofarlig *lättad* men så besviken....jag var så ensam och så rädd....han gick och sova istället utan att slå en signal....

Ska det alltid vara så? Eller kommer han nånsin förstå att visa mer känslor?
  • Anonym (Vågar vi?)
    fredsduvan skrev 2015-09-15 22:52:48 följande:
    Har tyvärr svårt att se det tror inte han kan ändra sig och du kan inte heller ändra på honom <3
    Bryr han sig om mig? Varför visar han det inte om han bryr sig som han säger han gör? Varför får jag ensam gå igenom sådana här saker? Vill man inte finnas för sin älskade då? Jag förstår verkligen inte det.....:( Hur tänker han?
  • Anonym (Vågar vi?)
    fredsduvan skrev 2015-09-15 22:53:48 följande:
    Skönt att knutan var ofarlig <3
    Ja verkligen, det bästa som kunde hända. Jag blev så glad då han messade han finns för mig i denna situation och sedan så - inget....
  • Anonym (Vågar vi?)

Tror du han hör av sig mer? Han verkar ha lämnat mig igen.... för att jag bara är missnöjd som han säger.

Dum som jag är hoppas jag på ett under, att han ska älska mig, att han ska visa det och bry sig...

• Anonym (Vågar vi?)

Ja kanske...men hoppet finns kvar ändå. Men jag lever vidare som singel.

Kan du se något om någon man som blir min näta vän? Vad som helst... :) När vi ses och var eller hur han r. Om det blir vi för framtiden eller bara en kortare relation.

• Anonym (Vågar vi?)

Jag har tagit kontakt med församlingen och är intresserad av att jobba som frivillig. Det finns så många möjligheter. Kan du se vad som skulle vara bäst för mig att satsa på? Jag vill ge och hoppas hitta rätt där jag verkligen kan komma till nytta och vara behövd och uppskattad.

• Anonym (Vågar vi?)

Kan du se när det kan bli en ny kärlek för mig? Jag har levt ensam så länge och det känns på ett sätt ledsamt att behöva leva ensam så länge. Är det en mening med det och vad i så fall? Jag känner ju att jag är en person som har mycket att ge och jag tycker också jag är en fin människa. Jag känner mig misslyckad på ett sätt eller värdelös som inte har någon att dela min vardag och liv med. Kanske det är något fel med mig?

• Anonym (Vågar vi?)
    fredsduvan skrev 2015-09-23 08:00:42 följande:
    Hej kära du det enda som är fel på dig är ditt självförtroende <3 gå i samtal sp du kan bli hel msn måste älska sig själv innan man kan satsa på någon annan kram
    Jag anser att jag är tillräcklig redan nu. Men att ständigt leva ensam och utan partner gör att man ibland funderar vad som är fel. Varför det inte fungerade med exet fastän jag gjorde allt. Och nu är jag ju inte ung direkt mer och undrar om tåget är kört. Var finns det män som är bra män som man kan dela sitt liv med. Kan du se var och när jag träffar den mannen? Eller kanske kärleken inte är för mig börjar jag snart tro.
  • Anonym (Vågar vi?)
    fredsduvan skrev 2015-09-23 18:21:25 följande:
    Tror på dansställe eller via nätet kram
    Ha ha...ja det är de ställena jag hittills sökt. De ställen jag känner till. Får hoppas det nappar nångång då. :) Nätet har jag skippat för tillfället.
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd