• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • Anonym (nybilven student)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-12 19:11:23 följande:
    Både ja och nej huvudet säger ja och känslan nej men det kommer gå bra om du håller ut

men det är svår kombo så förstår dig
    Stämmer bra. känslan säger att detta inte är det jag innerst inne vill göra, men huvudet säger att det är det enda rätta för att trygga familjens situation. Får helt enkelt härda ut och hoppas på det bästa. Känner du om det finns utrymme för fler barn de närmaste åren?
  • Anonym (Charlotte)

Hur mår min pappa? Ibland får jag känslan av att han kommer dö i förtid. Kan du säga något om detta?

• Anonym (Mot)

Känner min kollega något för mig? Och kan du se om våran relation utvecklas på något sätt? Jag tycker han verkar vara så fin, men har varken mod eller tillfälle att kunna prata annat än jobb med honom just nu.

• Anonym (fundersamtåså)

Jag har problem med en relation.

Kan du ge något råd kring denna?

Otroligt tacksam för svar!

/T

• Anonym (Madeleine)

Kan du känna hur det kommer gå för mitt företag jag jobbar på och vad min chef kommer komma fram till för beslut angående mig?

Anonym (fundersamtåså) skrev 2015-03-12 21:50:23 följande:

Jag har problem med en relation.

Kan du ge något råd kring denna?

Otroligt tacksam för svar!

/T

Verkar varit nåt bråk och det är inte första gången

Känns som ni kört fast och en av er är väldigt bestämd det bästa är att se till att vara neutral prata på ett neutralt ställe där bägge får prata ut och den ansta SKA lyssna klart. ..

Kram <3
    Anonym (Madeleine) skrev 2015-03-12 21:55:03 följande:

Kan du känna hur det kommer gå för mitt företag jag jobbar på och vad min chef kommer komma fram till för beslut angående mig?

Känns som chefen inte ger klara besked så verkar dröja.. velara fram och tillbaks vill äta kakan men ändå ha de kvar...

Känner av konkurrens och skitprat...<3
    Anonym (Mot) skrev 2015-03-12 21:40:08 följande:

Känner min kollega något för mig? Och kan du se om våran relation utvecklas på något sätt? Jag tycker han verkar vara så fin, men har varken mod eller tillfälle att kunna prata annat än jobb med honom just nu.

Vet inte riktigt känns som han har nån annan

Men han verkar inte säker så var försiktig luncha med honom och var glad och nyfiken
  • Anonym (fundersamtåså)

Oj, det kändes på pricken likt.

Hmm... Hur ser du hur en eventuell framtid skulle kunna se ut tillsamans? Har du något tips jag bör tänka på?

Tack för din tid!

Ja känner två barn du kommer trivas som mamma ;)

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd