• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Nu får jag in någon som heter Henrik och Anders... någon som känner igen sig

• Anonym (Kär?)

Hej, kan jag fortfarande bli kär? Och när kommer jag isf träffa någon, hur ser han ut? Tacksam för svar

Anonym (Kär?) skrev 2015-03-12 09:45:34 följande:

Hej, kan jag fortfarande bli kär? Och när kommer jag isf träffa någon, hur ser han ut? Tacksam för svar

Hej han är lite gänglig person lite djupare person kan ha glasögon gillar läsa och ta det lugnt

Du behöver ta det lugnt i ditt liv och inte stressa och känner att du har samlat/ samlar på något... ;)

Känner av smärta ibland i mitten av magen
  • Anonym (Frågande)

God morgon!
    Jag har panik över min situation.. Kan du se något om mitt förhållande och jobb...? Vad ska jag göra? Känner mig villrådig..

Kram <3

Anonym (Frågande) skrev 2015-03-12 10:02:30 följande:

God morgon!

Jag har panik över min situation.. Kan du se något om mitt förhållande och jobb...? Vad ska jag göra? Känner mig villrådig..

Kram <3

Hej du behöver timeout och tänka över hur du vill ha det känner att det bara snurrar runt för dig tankar på kvällen när du lägger dig du vill knappt gå och lägga dig då tankarna kommer du distraherar dig med tv plattan mobilen etc

Men du måste sätta/ lägga dig ner tänka känna in "hur bill JAG ha det" inte hur andra vill ha det

Känner tom huvudvärk av all denna stress < 3
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-12 10:07:35 följande:
    Hej du behöver timeout och tänka över hur du vill ha det känner att det bara snurrar runt för dig tankar på kvällen när du lägger dig du vill knappt gå och lägga dig då tankarna kommer du distraherar dig med tv plattan mobilen etc

Men du måste sätta/ lägga dig ner tänka känna in "hur bill JAG ha det" inte hur andra vill ha det

Känner tom huvudvärk av all denna stress < 3
    Ja verkligen.. Usch.

Åh det är det som är grejen, jag vet inte hur jag vill ha det.. :( Ena delen av mig vill starta nytt, och andra är livrädd för att förlora något som är bra... Vet liksom inte om det som är bra verkligen räcker? Är det mer en rädsla för att förlora vad som kan komma att bli, eller är det att jag tror att gräset är grönare på andra sidan. Blir inte klok på detta. Får du in något om mitt förhållande..? Är det verkligen rätt där jag är? Kommer det jag saknar att växa fram med tiden?

Så tacksam för att du tar dig tid att svara <3
    Anonym (Frågande) skrev 2015-03-12 10:14:53 följande:

Ja verkligen.. Usch.

Åh det är det som är grejen, jag vet inte hur jag vill ha det.. :( Ena delen av mig vill starta nytt, och andra är livrädd för att förlora något som är bra... Vet liksom inte om det som är bra verkligen räcker? Är det mer en rädsla för att förlora vad som kan komma att bli, eller är det att jag tror att gräset är grönare på andra sidan. Blir inte klok på detta. Får du in något om mitt förhållande..? Är det verkligen rätt där jag är? Kommer det jag saknar att växa fram med tiden?

Så tacksam för att du tar dig tid att svara <3

Tror du ska ta paus från allt och alla denna helgen

Och känner att din partner vill /vågar mer än du men han får respektera att du vill ta det försiktigt jag känner att du inte ska rusa in eller ut från det du har nu men var lite själv och känn efter och sen så tar du ett ordentligt prat m honom var han står vad han vill och du berättar hur du känner sen ser ni om ni synkar varann eller inte kram
  • trasdockan85

Hej igen. Ville bara säga att du hade rätt om ärrbildning då det blev en operation igår. Tänkte höra om du kan känna nu om det dröjer innan jag får barn? :) kram

trasdockan85 skrev 2015-03-12 10:58:03 följande:

Hej igen. Ville bara säga att du hade rätt om ärrbildning då det blev en operation igår. Tänkte höra om du kan känna nu om det dröjer innan jag får barn? :) kram

Hej ok <3

Tror du får men det kan ta 1-3 år kramar
  • trasdockan85
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-12 11:08:35 följande:

Hej ok <3

Tror du får men det kan ta 1-3 år kramar

okrj. Tack för din tid :) <3
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd