• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
    Anonym (fundersamtåså) skrev 2015-03-12 22:09:17 följande:

Oj, det kändes på pricken likt.

Hmm... Hur ser du hur en eventuell framtid skulle kunna se ut tillsamans? Har du något tips jag bör tänka på?

Tack för din tid!

Är tveksam då ni ständigt krockar med varann fast ska det lyckas så måste bägge lyssna klart på den andra och respektera varann

Mitt tips som är bra är börja med att sitta ner en kväll med el utan vin tex och så har ni vuxenlek där ni måste svara JA NEJ eller (PASS när ni inte kan svara) och ställ alla frågor ni vill till varann då ska ni få se på sanningen :) <3 våga och vinn eller

Förlora. .. ;)
  • Anonym (fundersamtåså)

Tack ska du ha :)

Kram!

• Anonym (Mot)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-12 22:08:06 följande:
    Vet inte riktigt känns som han har nån annan

Men han verkar inte säker så var försiktig luncha med honom och var glad och nyfiken
    Tack för att du tar din tid till detta <3 Jag har nån förmåga att alltid bli intresserad av upptagna killar, men nån gång dyker HAN väl upp :)
    Anonym (fundersamtåså) skrev 2015-03-12 22:25:36 följande:

Tack ska du ha :)

Kram!

:)

Ska sussa kl 23

Hörs imorgon <3

Anonym (Charlotte) skrev 2015-03-12 19:28:49 följande:

Hur mår min pappa? Ibland får jag känslan av att han kommer dö i förtid. Kan du säga något om detta?

Hur är det m lungor

Rökning?
    Anonym (Mot) skrev 2015-03-12 22:27:16 följande:

Tack för att du tar din tid till detta <3 Jag har nån förmåga att alltid bli intresserad av upptagna killar, men nån gång dyker HAN väl upp :)

<3
  • Anonym (Siph)

Hej.

Har suttit och skummat igenom många sidor här nu och känner att jag kan ge det ett försök jag med.

Kan du beskriva något om mig, gärna något annat än intressen och utseende. Typ om min barndom eller något lite mer personligt?

Sen undrar jag precis som alla andra om jag kommer få fler barn och när?

Och så sist men viktigast, en närstående gick bort förra året. Kan du plocka upp något om *? Vem det är, personlighet, dödsorsak, och om den personen försöker kontakta mig?

Anonym (Siph) skrev 2015-03-12 23:29:51 följande:

Hej.

Har suttit och skummat igenom många sidor här nu och känner att jag kan ge det ett försök jag med.

Kan du beskriva något om mig, gärna något annat än intressen och utseende. Typ om min barndom eller något lite mer personligt?

Sen undrar jag precis som alla andra om jag kommer få fler barn och när?

Och så sist men viktigast, en närstående gick bort förra året. Kan du plocka upp något om *? Vem det är, personlighet, dödsorsak, och om den personen försöker kontakta mig?

Känns som du är en rätt bestämd rak person du har civilkurage du tvekar inte att hjälpa när nåt händer du gillar inte när någon är utsatt på tex en arbetsplats osv

Du fick lära dig respekt som liten och att hjälpa till

Känner ett till barn

Får in namnet sara vet inte vf

Får in att den som gått bort att det var en positiv person med många järn i elden

Känner av kärl tilltäppta kan vara hjärtat...
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd