• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
    zanisi skrev 2015-03-13 07:59:59 följande:

Hej! Kommer jag att få fler barn? :)

Känns som du fått mf som väldigt ung?

Ja jag tror du kommer få totalt tre barn två flickor en pojke :)
  • zanisi
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 08:03:59 följande:
    Känns som du fått mf som väldigt ung?

Ja jag tror du kommer få totalt tre barn två flickor en pojke :)
    Jag fick ett MF för några år sedan, då var jag 19, så ung och ung kanske jag inte var men det var en jobbig upplevelse.

Åh vad roligt, jag en son nu och längtar efter fler! :)
    zanisi skrev 2015-03-13 08:14:55 följande:

Jag fick ett MF för några år sedan, då var jag 19, så ung och ung kanske jag inte var men det var en jobbig upplevelse.

Åh vad roligt, jag en son nu och längtar efter fler! :)

<3
  • Anonym (testar=))

Godmorgon!=)

Jag måste bara skriva och testa igen, få se om du får in något om detta. Det är så att min äldsta son har vid flera tillfällen sagt att han har hört nån röst i sitt rum och senast igår var det någon som hostade intill hans skrivbord. Detta gör såklart att han emellanåt blir väldigt rädd för att vara hemma ensam på sitt rum. Jag brukar säga åt honom att hälsa dem att vara tysta istället så ska du se att det slutar.

Jag har själv kunnat hört någon som hostar/ drar in som om man vore snorig när jag varit helt själv hemma och det i övrigt varit helt tyst. Jag blir dock inte skrämd av detta men jag vill inte att sonen min ska vara rädd.

Kan du se vem det är som stör honom? har denne något budskap eller vad vill han?

Anonym (testar=)) skrev 2015-03-13 10:00:50 följande:

Godmorgon!=)

Jag måste bara skriva och testa igen, få se om du får in något om detta. Det är så att min äldsta son har vid flera tillfällen sagt att han har hört nån röst i sitt rum och senast igår var det någon som hostade intill hans skrivbord. Detta gör såklart att han emellanåt blir väldigt rädd för att vara hemma ensam på sitt rum. Jag brukar säga åt honom att hälsa dem att vara tysta istället så ska du se att det slutar.

Jag har själv kunnat hört någon som hostar/ drar in som om man vore snorig när jag varit helt själv hemma och det i övrigt varit helt tyst. Jag blir dock inte skrämd av detta men jag vill inte att sonen min ska vara rädd.

Kan du se vem det är som stör honom? har denne något budskap eller vad vill han?

Hej :) känns som en släkting som haft cancer kan vara rökning lungor

Känner att du ska träffa nån i helgen :)
  • Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 10:07:03 följande:
    Hej :) känns som en släkting som haft cancer kan vara rökning lungor
    Känner att du ska träffa nån i helgen :)
    Ska jag?=) det låter trevligt haha men har bara inplanerat att få lite tid med sambon i helgen, äntligen=)

Hmmm ingen släkting som hör till mig har haft cancer iallafall men min morfar hostade och harklade sig emellanåt... är det kanske en släkting till sambon min?
    Anonym (testar=)) skrev 2015-03-13 10:14:27 följande:

Ska jag?=) det låter trevligt haha men har bara inplanerat att få lite tid med sambon i helgen, äntligen=)

Hmmm ingen släkting som hör till mig har haft cancer iallafall men min morfar hostade och harklade sig emellanåt... är det kanske en släkting till sambon min?

Ja det kan det vara :)

Kanske en dejt träff er emellan

Nån överaskning inbokad?
    Anonym (testar=)) skrev 2015-03-13 10:14:27 följande:

Konstigt får in namnet håkan eller nån på H...
  • Anonym (Undrar)

Har idag varit i kontakt med en arbetsgivare angående jobb i sommar! Kan du se om det blir något med detta jobb?

Kommer denna anställning påverka min framtida jobbsituation?

• Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 10:16:17 följande:
    Ja det kan det vara :)
    Kanske en dejt träff er emellan
    Nån överaskning inbokad?
    någon överraskning vet jag ej om men det blir intressant att se efter helgen vad som hände=)

Ja typ, nödvändig shopping lite här och var, försöka hitta cykel till mellersta och en sväng på ikea och sedan passa på att käka nå gott=) och grilla på kvällen=) på sistone har det varit fullt upp med studier och mycket arbete=)

hmmm H eller Håkan? inget namn jag känner igen, sambon känner dock en vid namn Håkan men han lever ännu, jag får fråga honom om namnet när han kommer hem=)

Känner du av om den äldstes sons pappa är här ibland, han förolyckades alldeles för tidigt och för ung=( han har för övrigt ett H i sitt namn men ingen cancer där inte, hostade pga allergier ibland bara.

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd