Inlägg från: Anonym (Frågande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frågande)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Hej och tack för en spännande tråd!

Kan du se barn inom närmaste framtid..? Samt om jag är med den rätte?
    (eller dyker annat upp i sinnet?)

Kram!

• Anonym (Frågande)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 09:45:58 följande:
    ja med den rätta det vet du själv med :)
    Tack snälla för svar! <3
    Åh det är det som är grejen.. En del av mig "vet", men en annan är otroligt osäker på grund av vissa omständigheter.. :/ Men jag älskar honom! Känner bara att jag stundtals behöver "mer".

Något som dök upp angående barnfrågan..?
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 09:46:57 följande:
    ser barn inom 2 år du vill inte ha för bråttom
    ser nån utbildnings eller jobb funderan
    Men ja! Undrar som tusan över jobb.. Är jag på rätt spår, hur göra framöver.. osv...
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 09:56:34 följande:
    ja du är på rätt spår du ska bara våga <3

ja det ligger hos dig mest den oron
    Tack! <3 Oavsett vad du gör, så ger du klockrena svar.. Vårt "dilemma" är en oro som bara jag funderar över, en åldersfråga. Han är ganska mycket yngre än mig, vilket inte spelar någon roll alls för honom (men mig). Angående jobb så handlar det mycket om att våga som du säger, att hoppa, påbörja nytt, ge sig hän till något som länge lockat (men tron på sig själv varit för liten) :)
  • Anonym (Frågande)

Tänkte passa på nu när tråden är så tyst ;) Får du möjligtvis fram något annat om jobbet..? 

• Anonym (Frågande)

Hej igen, har funderat lite!
    Du skrev att du kan se barn inom 2 år för mig.. Hur känner du att den resan kommer att se ut?

Tack på förhand <3

• Anonym (Frågande)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 18:15:13 följande:
    Det kan mycket väl komma spontant fast du inte riktogt planerat det

så känns det
    Tack för svar! Ja det hade ju varit fantastiskt, är orolig för att jag inte kan bli gravid överhuvudtaget nämligen..
  • Anonym (Frågande)

God morgon :)
    Kan du känna något särskilt som är på väg att hända..? Samt hur det kommer gå för mig imorgon..?
    *kram*

• Anonym (Frågande)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-26 09:35:10 följande:
    Känner en förändring nåt som du nu vågat och att det kommer gå bra imorgon men du

är nervös ser en kvinna inblandad i det imorgon
    Hmm, vet jag tyvärr inte riktigt hur jag ska tolka.. 

Måste bara få fråga vad du får fram om mig? Egenskaper, utseende, bakgrund, något? Tack <3
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-26 15:20:14 följande:
    Slingor i håret

Gladlynt efter din pappa känner mycket torra skämt från honom :) men han var även sträng när du var barn

Lagom lång

Lagom vikt men vill träna mer gör att komma i favvojeansen

Gillar gult
    Hej och tack försvar! :)

Ljust hår med naturliga slingor, lagom lång, dock smal men i behov av lite träning ;) Älskar gult! Det med pappa stämmer in på min styvfar som jag växt upp med, torra skämt indeed :P haha

Kan du se något om min riktiga pappa?
  • Anonym (Frågande)

God morgon!
    Jag har panik över min situation.. Kan du se något om mitt förhållande och jobb...? Vad ska jag göra? Känner mig villrådig..

Kram <3

• Anonym (Frågande)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-12 10:07:35 följande:
    Hej du behöver timeout och tänka över hur du vill ha det känner att det bara snurrar runt för dig tankar på kvällen när du lägger dig du vill knappt gå och lägga dig då tankarna kommer du distraherar dig med tv plattan mobilen etc

Men du måste sätta/ lägga dig ner tänka känna in "hur bill JAG ha det" inte hur andra vill ha det

Känner tom huvudvärk av all denna stress < 3
    Ja verkligen.. Usch.

Åh det är det som är grejen, jag vet inte hur jag vill ha det.. :( Ena delen av mig vill starta nytt, och andra är livrädd för att förlora något som är bra... Vet liksom inte om det som är bra verkligen räcker? Är det mer en rädsla för att förlora vad som kan komma att bli, eller är det att jag tror att gräset är grönare på andra sidan. Blir inte klok på detta. Får du in något om mitt förhållande..? Är det verkligen rätt där jag är? Kommer det jag saknar att växa fram med tiden?

Så tacksam för att du tar dig tid att svara <3
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd