• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-11 13:22:28 följande:
    Kör på grekland och sen hyr en husbil och prova er fram

Får jag fråga var i grekland man blir ju lite sugen :)
    Ha ha ha,jaaaa....känner jag mig själv helt rätt så blir det nog Grekland igen! Vi har varit på Kreta de senaste tre åren,charter en gång och så bokat hotel och resa själva vilket också är helt fantastiskt och då har vi hyrt bil ( min syster har hus på kreta , så vi har rest tillsammans) och sett väldigt många underbara platser som man inte annars upplever om man bokar en färdig resa! Värt att prova på! Och det där med husbil lockar..men jag har inget körkort! Skulle jag köpa en husvagn så skulle en god vän till mig köra den till en camping här i närheten i så fall... men "en gång Grekland alltid Grekland " heter det ju... I min värld i alla fall hi hi hi
    Anonym (Mamma) skrev 2015-03-11 17:31:51 följande:

Ha ha ha,jaaaa....känner jag mig själv helt rätt så blir det nog Grekland igen! Vi har varit på Kreta de senaste tre åren,charter en gång och så bokat hotel och resa själva vilket också är helt fantastiskt och då har vi hyrt bil ( min syster har hus på kreta , så vi har rest tillsammans) och sett väldigt många underbara platser som man inte annars upplever om man bokar en färdig resa! Värt att prova på! Och det där med husbil lockar..men jag har inget körkort! Skulle jag köpa en husvagn så skulle en god vän till mig köra den till en camping här i närheten i så fall... men "en gång Grekland alltid Grekland " heter det ju... I min värld i alla fall hi hi hi

;)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-03-11 17:23:26 följande:

Du vet inte vem denna man kan vara? Jag vet inte av någon nära släkting i medelålder som gått bort. Är vi släkt på något vis eller vad har vi för koppling till varandra?

Vet inte om han bott där tidigare eller nån morbror till dina mor el farförädrar...
    Lillmajsan skrev 2015-03-11 17:04:28 följande:

Ok. Vad intressant! Vad kan du berätta mer? Har de något släktband till mig? varför är de runt mig?

Vet faktiskt inte de kanske gillar när du bakar och stökar runt tryggt på nåt vis :)
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-11 18:13:40 följande:
    Vet faktiskt inte de kanske gillar när du bakar och stökar runt tryggt på nåt vis :)
    Baka vet jag inte. Händer typ en gång var femte år. Lagar dock mycket mat. 
    Har jag märkt av dm någon gång?
    Lillmajsan skrev 2015-03-11 18:16:46 följande:

Baka vet jag inte. Händer typ en gång var femte år. Lagar dock mycket mat. 

Har jag märkt av dm någon gång?

Menade inte bokstavligen hehe utan mer att de verkar gilla när nån är där och stökar
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-11 18:12:28 följande:
    Vet inte om han bott där tidigare eller nån morbror till dina mor el farförädrar...
    Fastän jag tycker att det är lite läskigt så kan jag inte låta bli att fråga vidare;) hoppas de är okej!

Du vet inte om min farfar som dog för ett par månader sen har/brukar hälsa på oss eller någon i vår familj/släkt?
    Anonym (Undrar) skrev 2015-03-11 19:06:58 följande:

Fastän jag tycker att det är lite läskigt så kan jag inte låta bli att fråga vidare;) hoppas de är okej!

Du vet inte om min farfar som dog för ett par månader sen har/brukar hälsa på oss eller någon i vår familj/släkt?

Kan vara så <3
    Anonym (Undrar) skrev 2015-03-11 19:06:58 följande:

Kanske du försöka be han gå när du känner honom
  • Anonym (Orolig mamma)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-11 15:30:01 följande:
    Känns som bortgången
    Jag har en bortgången släkting som heter så nämligen, som jag tänker på ibland..
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd