Inlägg från: Anonym (Mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamma)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ska få lite pengar snart...satsa på hemmet eller annat?

• Anonym (Mamma)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 14:39:43 följande:
    Lite till kök och en resa :)
    Anonym (Jag här!) skrev 2015-02-21 14:35:11 följande:

Kan du säga något om min personlighet?

Nyfiken glad gillar djur gärna ovanliga du var frågvis som barn du gillar vegetarisk mat du gillar att måla inreda du är svartsjuk du vill stå i centrum du gillar utmaningar klättring?
    Stämmer rätt bra det där!
  • Anonym (Mamma)

Vår arbetsplats är på väg in i en stor omorganisation,det innebär stora förändringar,var kan du se mig i det hela? Ska jag satsa eller byta arbetsplats?

• Anonym (Mamma)

Min mamma fick aldrig uppleva min graviditet eller mitt barn...hon avled ett år innan. Finns hon eller någon annan här och vakar över oss?

• Anonym (Mamma)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-06 19:15:57 följande:
    Känner mamma och någons mormor

En mamma som dog För tidigt i sjukdom

En pigg glad påhittig
    Mm...min mamma gick bort för tidigt i en sjukdom...tänker väldigt ofta på henne och pratar ofta om henne för mitt barn. Känns som om hon finns hos mig ibland och vägleder mig när jag har det för mycket omkring mig..hjälper mig att hitta styrka och fokus..Tack<3
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-06 19:19:57 följande:
    Du är stark det var hon också
    Stämmer...min mamma var stark och folk uppfattar mig som det med,av motgångar blir man stark..Tack<3
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-06 22:56:35 följande:
    Min mamma gick bort i november så vet hur det känns vi var så nära <3
    <3 kram<3
  • Anonym (Mamma)

Åååh....jag är så kluven...vet ej hur jag ska planera vår semester...Älskar Grekland dit vi har åkt flera år i rad...men jag är lite sugen på husvagn också,men pengarna räcker ju inte till allt man vill,tyvärr...Hur ska vi göra? Några tips! Med vänlig hälsning, mamman <3

• Anonym (Mamma)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-11 13:22:28 följande:
    Kör på grekland och sen hyr en husbil och prova er fram

Får jag fråga var i grekland man blir ju lite sugen :)
    Ha ha ha,jaaaa....känner jag mig själv helt rätt så blir det nog Grekland igen! Vi har varit på Kreta de senaste tre åren,charter en gång och så bokat hotel och resa själva vilket också är helt fantastiskt och då har vi hyrt bil ( min syster har hus på kreta , så vi har rest tillsammans) och sett väldigt många underbara platser som man inte annars upplever om man bokar en färdig resa! Värt att prova på! Och det där med husbil lockar..men jag har inget körkort! Skulle jag köpa en husvagn så skulle en god vän till mig köra den till en camping här i närheten i så fall... men "en gång Grekland alltid Grekland " heter det ju... I min värld i alla fall hi hi hi
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd