jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Jag har problem med en relation.
Kan du ge något råd kring denna?
Otroligt tacksam för svar!
/T
Jag har problem med en relation.
Kan du ge något råd kring denna?
Otroligt tacksam för svar!
/T
Oj, det kändes på pricken likt.
Hmm... Hur ser du hur en eventuell framtid skulle kunna se ut tillsamans? Har du något tips jag bör tänka på?
Tack för din tid!
Tack ska du ha :)
Kram!
Hej.
Jag trivs inte riktigt på mitt nya jobb. Känns som min chef hela tiden försöker "trycka ner" mig via subtila härskartekniker.
Känner du något kring detta? Borde jag stå ut till tiden löpt ut eller söka mig vidare? Är ju det där med ekonomin också..
<3
Om inte tiden är för lång så stå ut men sök under tiden andra jobb; )
Hej.
Jag såg för en tid sen att min pojkväns facebookchat hade en tjej jag inte sett nästan högst upp i sidofältet. Läste att dessa är de man chattat mest med senaste tiden. Jag fick en konstig magkänsla men litar samtidigt på han och ville därför inte fråga vem hon var.
Jag har dock inte kunnat släppa detta och frågan vem hon är och varför han skriver med henne har växt. Spec då jag märkt av en förändring i hans beteende...
Känner du in något kring detta? Är hon en vän eller borde jag oroa mig? Fråga honom eller låta det vara?
Tusen tack för ditt engagemang
<3
Hej!
Min pojkvän ge plötsligt tagit avstånd från mig pga tidigare gräl oss emellan och att han själv har problem med sig själv och vissa delar i livet. Detta säger han vara orsaken.
Jag är helt förtvivlad för förstår inte hur han plötsligt kan bli så "kall" mot mig. Han säger dock att han vill att vi ska få det här att funka, men agerar fortfarande som han inte brukar vara mot mig..
Känner du något om detta?
Jag är villig att vända detta. Har alltid känt att han är mannen i mitt liv men att hans svårigheter sätter käppar i hjulet för oss.
Är rädd att han slutat älska mig...
Tack!<3
Hej det känns svårt och får in något nerupsykiatriskt... Tror det blir svårt att få honom att ändra sig han verkar ha stort behov av ensamtid och det är inget fel men man kan ändå inte stänga ute någon på det sättet han gör
Hej fina du!
Har en fundering som jag skulle uppskatta att få respons på..
1. Står i ett läge med pojkvännen där vi inte lärt oss att kommunicera och därför står och väger lite på kanten till om det verkligen är vi i framtiden(jag har den tanken iaf)... Har alltid känt att det här är den jag kommer gifta mig med och skaffa familj med.. Men efter alla missförstånd så är den känslan fortfarande stark innerst inne men tvivlet finns ändå..
Känner du om det är vi? Är han kärleken i livet om vi övervinner detta tillsammans? Eller skulle jag bli lyckligare på annat håll?(Gör ont i mig att ens skriva den sista meningen).
All kraft till dig!
kan inte se er i framtiden det är allt jag kan säga <3 men kanske ni får ett barn tillsammans <3 säger det jag får till mig kram obs om han ändrar sig kan det bli bättre :)