Fröken Smilla skrev 2015-03-07 14:05:09 följande:
Hur är det med er tjejer idag?
Jag har mycket molvärk igen, lite obehagligt ibland, men det känns iaf att nåt händer fick så himla ont i mina skinkor innan, kunde knappt böja mig framåt när jag skulle fylla diskmaskinen. Hoppas verkligen det bara är tillfälligt. Har en nyköpt koloni som måste renoveras nu till våren, och en NY-resa och vill gärna kunna göra så mycket som möjligt innan magen kommer i vägen. Det kan ju bero på min soffställning idag ;) mannen jobbar och jag passar på att vila!
Hur har det förresten gått för er som hade sömnproblem om nätterna? Jag känner att det har blivit lite bättre för min del. Vaknade förvisso kl 5 imorse, men då somnade jag också 19.45 igår
Mer molvärk igen här också. Sen 3-4 dagar tillbaka kanske. Känns som mensvärk, så lite läskigt. Varför kommer det tillbaka liksom? Men det är väl så det ska vara? Har också haft lite värk i skinkorna, som träningsvärk ungefär. Roligt att du också haft kännimgr där. Lite mer Illamående också vissa dagar. En annan sak som jag märkt är att magen börjar få en ny form. Först var den väl mest svullen och för 1-2 veckor sen var som att den blev mindre igen. Men nu är den större igen, men lite mer rund på nåt sätt och känns mer hård. På kvällarna ser jag inte ut att snart gå in i vecka 11. Snarare 4 mån kanske. :)
Också börjat sova något bättre. :) Om jag inte som i morse vaknade av huvudvärk.
Trots alla dessa symtom är jag ju knäpp- går runt och inbillar mig själv att det är tomt därinne. Alla dessa år, detta kämpande, IVF:erna, missfallet förra året har satt sina spår. Jag tror inte riktigt på att jag är gravid. Är väl så van att alltid vara "den som inte kan bli gravid".