Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Haha, ett litet snurrigt inlägg...Hoppas ni hänger med i mina kringliga meningar...dags att sova helt enkelt...Zzzzzz....
Haha, ett litet snurrigt inlägg...Hoppas ni hänger med i mina kringliga meningar...dags att sova helt enkelt...Zzzzzz....
Just de, har jag ju inte tänkt på. Finns mycket katter i vår koloni. Har själv katt så mannen har fått ta lådan nu sen i januari Men om man har handskar? Kanske man kan dubbelgardera sig med engångshandskar och sen trädgårdshandskar ovanpå? Har ännu inte börjat gräva i jorden, bara packat ner o flyttat grejer. Men det kliar i fingrarna att starta med nya trädgården. :)
Samma här, både längtar o är nervös inför RUL. Vi har ju vårt om en vecka...
Ska se om jag kan ta lite bilder idag jag med...
Ånej, så trist att de har sommarstängt! :( Jag har bara googlat runt lite o inte kollat så noga, ska ge det ett försök till! Jag är ju några veckor efter dig men mitt illamående har i princip gått över, känner av det ibland när jag är väldigt trött eller inte ätit på länge men stor skillnad mot innan, så skönt! Dock fortsatt vrålhungrig.;) Och blir otroligt trött efter en arbetsdag.
Jo, det är lite det som det hänger på. Tiderna. Men sen är den andra fler ggr och billigare. Å andra sidan kan partnern vara med sista gången på Yogacentrum. Hade varit kul att gå ihop!
Verkade yogastudion bra? Jag kan ej nästa vecka förmodligen men annars är onsdag kl 17 en bra tid för mig.
Nu bokade jag också! Hoppas bara jag kan avstyra ett möte nästa vecka. Kul! Då får vi nästan ses lite innan?. En liten nejlika i knapphålet?
Synd att inte alla här i tråden kan vara med bara. :(
Vad roligt! Ska vi ses på Condecco på Linnégatan innan typ vid 16:20? Kan vara svårt att hitta en nejlika ;) men kanske kan vi höras på dagen och se vad vi har på oss och meddela varandra det?
Kul att alla nappat på yogan! Och så roligt att ni får träffa varandra! Är lite avundsjuk
Blir också lite avis. Får höra sen hur er dejt var. :)
Här foglossningen nu ett faktum. Med dunder och brak slog den till efter helgens jobb med husrenovering. Detta ihop med rygg/bäcken-besvär jag haft lite till och från tidigare, som blivit värre nu, gör att jag endast jobbar 75%. Läkaren ville 50%. Men jag är enveten. :) Så länge bebisarna mår bara, så kan jag stå ut med det mesta. Men det är slutarbetat med renoveringen för min del i alla fall.
Nu har vi varit på ultraljudet och vi väntar en perfekt liten flicka <3