Filli89 skrev 2015-02-25 18:23:17 följande:
Tack alla för stödet, har nu gjort alla prov, tid på lördag starta med hormonbehandlingen här sätter de tillbaka upp till tre embryon beroende på ålder, kapacitet, samt embryo.. Skulle inte ha något emot två hahaha ryser av tanken men ingen lätt grej.. Hoppas på ett friskt barn hursomhelst. Ni som gör ICSI i Sverige och står för det, 30 000 är jätte dyrt jämfört med utlandet här kostar det 7000 och resten är beroende på dina mediciner dvs rörlig men Max är 12 000.. Stor skillnad ändå. Herregud vad nervöst. En sak jag inte förstår kanske låter dum, men hur kan det misslyckas om de gör hela processen åt en, ja menar embryot är färdigt, är det att den ska fastna som är grejen ? Hur går det för er andra, har ni börjat redan
Ja, det är själva fästandet som är grejen. Det är inte säkert att ett kanonembryo fastnar ens. Än värre om ägget inte är av toppkvalitet. Annars skulle man ju aldrig sätta in tre ägg. Jag tror inte någon läkare vill riskera trillingfödslar.
Jag ruvar, är på sjunde dagen och har tio dagar kvar till jag får kissa på sticka.