Oktoberbebisar 2015
Niferex (järn) finns i droppar. Ger mindre hård mage också. Hej förresten. Följer er tråd lite på avstånd. Har BF 6:e okt. Har gjort IVF så hänger mest i en tråd där andra gjort IVF. :)
Niferex (järn) finns i droppar. Ger mindre hård mage också. Hej förresten. Följer er tråd lite på avstånd. Har BF 6:e okt. Har gjort IVF så hänger mest i en tråd där andra gjort IVF. :)
Är det någon mer än jag som INTE gjort ultraljud än utan väntar till då man "brukar" göra?
Känns som jag är ensam om det :p
Vad äter ni i påsk?
I vanliga fall brukar jag äta ägghalvor med räkor, lax, jansson, kanske någon bit sill, kex med Brieost samt physalis, vindruvor, kiwi, tomater och carambole. Jag antar att vi får göra en omelett med stuvning i år, krustader är i och för sig gott när någon annan gör dem ...
Det känns som det blir en tråkig påsk ...
Första graviditeten åt jag nog som vanligt vid påsk, då jag plussade i maj och fuskade nog lite vid jul, födde den 27. Den andra fuskade jag nog lite vid jul och påsk tror jag, men då var jag längre gången, födde i juni. Det var nog en skiva lax per gång och någon skiva Brie. I år känns det mer nojigt, då jag inte passerat kub än.
Har ni andra börjat kika på gravidförsäkring? Jag har, men det är en hel djungel! Just nu lutar vi mot Länsförsäkringar eller trygg hansa..