IVF 2015 ska vi följas?
Det är min första IVF
De enda symptomen är huvudvärk o trötthet, känner du av nått?
Ja, jag har känt sedan dag 1 med sprutan. Jag är ju känslig vad det gäller hormoner generellt. Men det kändes verkligen att äggblåsorna växte till sig redan från den kvällen. Började må dåligt andra dagen med menopuren, TRÖTTHETEN kom väldigt fort och jag var väldigt öm redan då i nedre delen av magen trots låg dos (112,5) BM sa att det kan bero på att jag är liten i kroppen. Vet ej? Men jag hade dessa symptom i en hel vecka. Lipade en massa pga värken i magen. Den smärtan avtog igår och jag mår bättre.
Nu är jag på sprutdag 9 och med stor sannolikhet blir det så att det är sista kvällen jag tar Menopuren och Orgalutranen, ska in på andra VULet imorgon för att se om de andra blåsorna växt till sig sedan sist. Imorgon kväll kommer jag i sådant fall få ta ägglossningsprutan.
Äggplock på fredag! Ser faktiskt fram emot äggplock (mer än jag fruktar för den konstigt nog) Men det blir väl säkert andra bullar när jag väl är där haha.
Kul att vi ligger ganska nära i behanlingen :) hoppas innerligt och håller tummarna på att det tar sig för oss på våran första IVf!!!!