Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Ska ni ha dop för era små? Hur många skulle ni bli om ni ska ha eller har haft?
Ska ni ha dop för era små? Hur många skulle ni bli om ni ska ha eller har haft?
Igår hade man en väldigt vaken Charlie!Tror han sov 30 min på hela dagen,vilket resulterade i en väldigt övertrött bebis som somnade för natten 17.30!Så då är vi såklart pigga och glada 4.30...
Tips för att hålla honom vaken liite längre??
Jag har ju haft världens lyx med att han sovit hela nätter..Men nu har vi renoverat och han har fått eget rum.Detta har såklart gjort honom lite orolig och velat ha mat de 3 första nätterna.Inatt var sov han återigen utan mat.Snacka om att det blir jobbigt att gå upp igen när man vant sig ;)
.(menar inget illa till er som har det tufft med sömnen <3)
Kram på er!
Har ju glömt att skriva..!I måndags var det 3-månaders vaccin,gick jättebra och numera 64,7 cm lång och 6600 g :).Nu börjar han äntligen få lite hull på benen med ;).
Skriver nästan aldrig men jag läser varje dag nästan :).Tråkigt att ni fortfarande har problem med sömn :(.
Charlie är nu 4,5 månad och 2 tänder har tittat fram :).Han tycker om mina pureér och gröter.Banan ingen favorit ;).
Han sover ca mellan 18.30-06 för det mesta.Nu vill han nog helst ligga på mage och sova för få gå in i hans rum flera gånger per natt för att vända på honom då hans ansikte hamnar rakt ner i kudden..Inatt trodde jag att han hade hittat lösningen då huvudet var lite på sidan men 30 min senare var det likadant igen!Han vaknar dock inte av det :).Har även fått in lite bättre sovstunder på dagen..En på fm och en på em.Ca 2x2 tim.Oftast blir det en liten lur efter morgonbestyren också på 20-30 min..
Kram på er och hoppas ni får en fin dag!