villsågärna38 skrev 2015-09-01 20:13:23 följande:
Hello!
Jo nu är både jag och tjejerna förkylda och ikväll är maken ute med jobbet Representation så inte läge att stanna hemma även om han ville hjälpa. Lovisa sov kass i natt. Snurrade först i sin säng och sen i min. Har varit helt omöjlig idag med. Knappt sovit. Men ingen direkt feber iaf. Bara dunderförkyld och 37,6. Kan kanske har hon ont i halsen eller i örat. Blr natten lika jobbig så åker vi till vårdcentralen imorgon. Hon somnade på en alvedon här iaf. Läste saga tillsammans alla tre och sen har jag sprungit skytteltrafik mellan sovrummen efter nattningen då storasyster också är lite hängig och varit som Alfons Åberg ikväll. Ville ha vatten, snyta sig osv. Lovisa gnällig och hade nog velat bli buren (lilla sjuklingen) men det fungerade ju inte då jag var ensam. Fick gå in och klappa om henne och buffa flera gånger och varje gång så ropade storasyster om nåt. Så typiskt! Hon håller inte på så annars då vi lägger varsin. Grymt svår och splittrande ibland att inte räcka till men nu sover de iaf båda två. Puh!!
Nu ska jag pusta ut i soffan med ett avsnitt av Mammon (rek om ni inte sett den).
Stora kramar till er alla!
Stackars er! Hoppas du och tjejerna kryar på er snart och att du får lite sömn i natt.
Adam fortfarande förkyld men inte lika gnällig idag, kunde leka själv långa stunder, nya favoritleksaken är nu ett knippe med matmått, typ deciliter, tsk, msk osv..
Varit i stan på middag med tjejerna, riktigt trevligt och sen bio med några av dem. Vi såg filmen om Ingrid bergman, väldigt intressant om hennes liv. Klart sevärd! Nu bums i säng för Adam lär väl vakna om några timmar..
God natt!
Kram