Irma01 skrev 2016-01-23 08:41:24 följande:
God morgon tjejer,
Hur mår ni idag?
Bell, hur är det med Douglas, sov han bättre i natt igen? Är det fortfarande något med magen?
Villsågärna, har ni det bra i Skåne?
Johjen, allt väl?
Här var det min morgon idag och naturligtvis valde Victor att vakna halv sex, pigg som bara den och helt omöjligt att få honom att somna om bredvid mig...så vi har lekt, ätit frukost, pratat och nu sitter han i sin stol och leker med sin tut tut bok. Jag ska iväg och träna den unga hunden på förmiddagen, sedan ska hela familjen på tre års kalas. Full rulle alltså! Själv känner jag mig lite trött, men jag får ju sovmorgon i morgon .
Är inte speciellt trött efter första jobbveckan, eftersom jag är inte riktigt igång med alla program o system, då min ersättare använde ju min dator. Blir lite annat nästa vecka...Dessutom lär det bli att kasta sig i arbete då vi verkar ha en del stora grejer på gång. Jag får verkligen hitta struktur för att inte dras med i duktiga flicka syndromet känner jag.
Saknar att få var ute på dagen och njuta av långa promenader och et är naturligtvis väldigt konstigt att träffa Victor så mycket mindre. Han är dock inte alls klängig på mig och det råder en fin harmoni hemma mellan honom och hans pappa som är så glad att få vara pappaledig (mestadels harmoniskt, igår var det dock inte så kul för pappan som fick besöka läkare då Victor lyckades ge honom em rispa på hornhinnan...)
Hoppas ni alla mår bra och önskar er en härlig helg.
Kram
Hej!
Vi har det jättebra i Skåne. Åker hem imorgon så sista kvällen med gänget idag. Har även fått lite barnvakt. Var bl a och åt lunch med maken idag. Jättemysigt
Va jobbigt att Victor har börjat vakna på nätterna. Hoppas att det ger sig snart. Närhetsbehov? Mardröm? Eller har han ont nånstans? Skönt att du får sovmorgon imorgon iaf. Igår vaknade Lovisa 5.30 men somnade om efter lite välling och sov till 7.30. När man har två barn är man trött så det räcker till ändå så välling är räddningen ibland
Roligt att det går bra med pappa och Victor men förstår att du saknar din lille kille.
Hoppas ni har det trevligt på kalaset idag! Ha en skön lördag!
Kram