Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Bell: Här är det såpass att jag hjälper till med febertermometer för att få ut bajs . Måste verkligen ta upp det med barnläkaren, kan inte fortsätta att ha det så.
Niilo gillar inte heller att ligga på mage men har idag vänt på sig ett par gånger så börjar bli lite lugnare nu
Dottern är så pass snäll att hon i sig inte utgör något problem, det är lillebror som är krävande o får mitt huvud att explodera ett par gånger om dagen när han gallskriker om inte allt går så fort som han vill. Till det att jag brukar somna kring midnatt, bli väckt för matning kring 3 och nu med sjukdom inte få mer sömn efter 5 så blir det lätt lite mycket att orka med...
Låter jättetufft med magen för Nilo med. Han låter ju def förstoppad. Testat mkt katrinplommonpure förutom Lactulosen? Hur mkt Lactulos ger du? De där harlortarna kan ju göra så man får stopp i tarmen till slut. Och förstoppningsdiarre. Fick ju vår äldsta i vintras. Var hemskt Movicol junior är receptbelagd men mkt bättre. Ett pulver man blandar i lite vatten och om man vill kan man tillsätta lite juice el saft med. Vi tog det i två dar nu för Lovisa och nu är proppen borta. Ger även mkt vatten, katrinplommon- eller päronpure efter varje mål. Hon sov 20-07 i natt. Underbart! Msn storasyster vaknade såklart 4.30 och kom över i min säng. Mardröm. Somnade om typ 5.30. Och jag hade också svårt att somna. Hennes sömn strular lite just nu så alltid är det nåt
Hoppas du får sova mer i natt!! Stora kramar