• Anonym (Upprörd)

Klitorisoperation för könsstympade invandrare, vill du betala?

""Den svenska sjukvården krisar och allt fler hinner dö i vårdköerna innan de ens får träffa sin stafettläkare.

Landstingen höjer samtidigt skatterna, i stället för att prioritera kärnverksamheten.  (Tidigare inlägg i ämnet).

Och det kan bli värre.

Nu ska det också satsas skattepengar på att återställa klitoris på könsstympade kvinnor. (SR)
    Det kan handla om 40 000 könsstympade kvinnor i Sverige (GT).

Om det kostar uppskattningsvis 100 000kr att återställa varje ?snipa? i originalskick så kommer det att kosta oss skattebetalare ca 4 miljarder kr.

Lägg därtill det årliga inflödet av stympade ?snipor? i massinvandringens spår. För könsstympning utförs fortfarande i primitiva kulturer för att minska kvinnans sexlust och för att öka mannens sexuella njutning.

Seden är så djupt rotad att invandrare som ?flytt för sina liv? semestrar i sina hemländer för att där kunna könsstympa sina döttrar, eftersom det är olagligt i Sverige. (DN). (Fakta).

Frågan är varför svenska skattebetalare ska bekosta återställandet av dessa importerade kvinnors klitoris för att öka deras sexlust ? Problemet är inte att de föder för få barn -utan för många.

Det vore lönsammare för samhället att i stället satsa miljarderna på de svenska männens sexlust och förmåga så att vi får fler goda skattebetalare i stället för fler xxx(Läs mer).

Men Landstingen bekostar hellre klitorisoperationer och ?assisterad befruktning? än subventionerar potensmedel som kan främja den svenska nativiteten.

Landstingens läkemedelsförmånsgrupp skriver att:
    ?Erektil dysfunktion måste betraktas som en sjukdom med relativ låg angelägenhetsgrad och att hälso- och sjukvården i dagens läge inte har tillräckliga resurser för att prioritera subvention av potensmedel?.

Politik handlar om att prioritera rätt.

/Elfyma+""

https://varjager.wordpress.com/2015/01/21/klitorisoperation-for-konsstympade-invandrare/

Vad är det för makt de vill ha, att onanera?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Klitorisoperation för könsstympade invandrare, vill du betala?
  • Anonym (fuck that)
    FDFMGA skrev 2015-08-01 15:43:46 följande:
    Fast det där är ju bara SD-klanens uppfattning om hur svensk sjukvård fungerar.

Och handen på hjärtat, den klanen måste tillhöra de mest okunniga och fanatiska klaner som någonsin existerat.

Det är min övertygelse att om en klanmedlem är i behov av svensk sjukvård så kommer hen också att få tillgång till denna om hens behov av sjukvård bedöms vara tillräckliga.

Det sista tillagt i förtydligande syfte. Inslaget av ynkryggar är ju påfallande inom klanen - det är klart att om en klanmedlem ränner iväg till akuten för en sticka i fingret så kommer hen naturligtvis att få vänta.

Tänk på när klanledaren bröt i hop efter sitt myckna roulettspelande, tror du då att  han tvingades betala själv.  Nä, det gjorde vi skattebetalare och det är precis som det ska vara.

Att han sen snikade åt sig lite extra bidrag, ja det var ju beklagligt - men det handlade ju inte om sjukvården i sig utan mer av ett utnyttjande av sjukförsäkringssystemet.

Ärligt. Jag tror att få om ens någon anser att inte klanmedlemmar ska ha samma rätt till sjukvård som alla vi andra.

Så tar vi det lilla lugnt med tetran, för tidigt att börja kröka och flumma på nätet.

• FDFMGA
    Anonym (fuck that) skrev 2015-08-01 15:56:32 följande:

Så tar vi det lilla lugnt med tetran, för tidigt att börja kröka och flumma på nätet.

Klart du ska ta det lugnt med tetran, särskilt om du tycker att fyra på eftermiddagen är tidigt.

Är det vanligt att klanmedlemmar slaggar så länge?

Tillhör du förresten Sufferingskvadronen inom klanen. Du vet den där som projicerar det egna missbruket på andra.

Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • apburen
    FDFMGA skrev 2015-08-01 15:28:45 följande:
    Fint att du ändrat dig sedan i går, det visar ju att det finns hopp om alla - även de mest inkrökta rasister.

Välkommen ut i en värld där man man inte ställer vissas behov mot andras och förklarar att en del svenska medborgare är mer svenska medborgare än andra. Har du möjligen läst Animal Farm över natten och kommit på bättre tankar. Du kommer att upptäcka att tillvaron blir mycket rikare när man inte låter sig begränsas av rasism eller annan människofientlig smörja.
    apburen skrev 2015-07-31 16:51:16 följande:
    .
    Det ska inte bara vara att komma hit, lyckas få ett medborgarskap och sedan ta för sig av det svenska smörgåsbordet.
    .

Ja, jag tycker att det importeras för mycket människor.
    .
    Jag har inte ändrat mig, hur läser du in det?
  • FDFMGA
    apburen skrev 2015-08-01 18:38:56 följande:
    Jag har inte ändrat mig, hur läser du in det?
    Det var ju synd. Jag tog dig på orden när du påstod att du inte är rasist men du menar alltså fortfarande att vissa svenska medborgare inte ska ha samma rättigheter som infödda svenska medborgare.

Jaja, passande signaturval, iallafall. Jag trodde kanske att du hade lyckats ta dig ut.
  • apburen
    FDFMGA skrev 2015-08-01 20:03:15 följande:
    Det var ju synd. Jag tog dig på orden när du påstod att du inte är rasist men du menar alltså fortfarande att vissa svenska medborgare inte ska ha samma rättigheter som infödda svenska medborgare.

Jaja, passande signaturval, iallafall. Jag trodde kanske att du hade lyckats ta dig ut.
    Haha, ÄNTLIGEN någon som tolkar mitt namn fel.
    Jag har faktiskt väntat på det!

"Apburen", buren av en apa!
    Så roligt att det var just du som gjorde bort dig! Demon

Har du förresten sett denna tråd?
    Den är som skriven till dig... http://www.familjeliv.se/forum/thread/75588444-rasist-eller-om-raser-och-annat-smatt-och-gott
  • FDFMGA
    apburen skrev 2015-08-02 11:33:41 följande:
    Haha, ÄNTLIGEN någon som tolkar mitt namn fel.
    Jag har faktiskt väntat på det!

"Apburen", buren av en apa!
    Så roligt att det var just du som gjorde bort dig! Demon

Har du förresten sett denna tråd?
    Den är som skriven till dig... http://www.familjeliv.se/forum/thread/75588444-rasist-eller-om-raser-och-annat-smatt-och-gott
    Ja, inte tänker jag försöka hindra dig från att tolka ditt signaturval som du vill. Smått road dock över att du tror att det är ett namn.

Nåväl, det faktum att du tror att din tolkning är allenarådande säger en hel del om tillståndet i apburen.

Apropå trådar så finns det en nystartad med frågeställningen varför rasister inte vill erkänna att de är rasister. Du anser ju att infödda svenska medborgare ska ha andra rättigheter än utlandsfödda svenska medborgare. Det är ju själva fundamentet till en rasistisk samhällssyn.

Kanske du ska visa upp din kissnödiga politiska korrekthet i den tråden också och förklara att du inte är rasist men att du anser att könsstympade svenska medborgare inte ska få ta del av de skattefinansierade sjukvårdssystemet om de har utländsk bakgrundSkrattande
  • apburen
    FDFMGA skrev 2015-08-02 11:46:12 följande:
    Ja, inte tänker jag försöka hindra dig från att tolka ditt signaturval som du vill. Smått road dock över att du tror att det är ett namn.

Nåväl, det faktum att du tror att din tolkning är allenarådande säger en hel del om tillståndet i apburen.

Apropå trådar så finns det en nystartad med frågeställningen varför rasister inte vill erkänna att de är rasister. Du anser ju att infödda svenska medborgare ska ha andra rättigheter än utlandsfödda svenska medborgare. Det är ju själva fundamentet till en rasistisk samhällssyn.

Kanske du ska visa upp din kissnödiga politiska korrekthet i den tråden också och förklara att du inte är rasist men att du anser att könsstympade svenska medborgare inte ska få ta del av de skattefinansierade sjukvårdssystemet om de har utländsk bakgrundSkrattande
    Vet du vad?
    Min tolkning är alltid den rätta när det kommer till min signatur.
    Så vitt jag vet är inte FDFMGA heller ett namn.

Har du något mer du vill dryfta med mig så får det bli om ämnet i ts.
    (Om du är lika dryg i verkligheten så är du nog rätt ensam, prova att vara lite trevlig så kanske till och med du kan hitta en kompis. Du vet, människor gillar inte dryga besserwissers.)

Ska absolut kolla tråden!
  • FDFMGA

Nej, min signatur är inte ett namn, bara en samling initialer. Du får tolka dem bäst du vill. Du måste vara rätt ensam om att åberopa tolkningsföreträde avseende en signatur.

Huruvida du är ensam i verkligheten har jag ingen uppfattning om, jag tillhör ju inte klanen och sysslar inte med att kvacka på nätet.

• apburen
    FDFMGA skrev 2015-08-02 13:11:44 följande:

Nej, min signatur är inte ett namn, bara en samling initialer. Du får tolka dem bäst du vill. Du måste vara rätt ensam om att åberopa tolkningsföreträde avseende en signatur.

Huruvida du är ensam i verkligheten har jag ingen uppfattning om, jag tillhör ju inte klanen och sysslar inte med att kvacka på nätet.

Tolka som du vill, rent ut sagt så skiter jag i vilket.
    Underhållande dock att du inte fattar att om jag hittar på en signatur så är min tolkning den rätta.
    Hade jag kallat mig "en apbur" så hade du haft rätt. Nu är jag buren av en apa, förstår att du inte riktigt hänger med i svängarna men nu förstår du va?

Det var inte jag som var ensam, herregud... hur är det med läsförståelsen?
    Vad menar du med att kvacka?
    Hör du ljud också... det finns nog en diagnos ska du se om du bara vågar söka för det. Det är inget att skämmas över.

Nej, nu ska jag ut i solen.
    Ha det så roligt i din skumma vrå där du hör kvackande ljud och ser klaner som inte existerar.
    Det kallas vanföreställningar det du drabbats av.

Hej svejs, återkommer i kväll.
  • FDFMGA

Mitt fel. Utgick från att du skulle förstå att kvacka syftar på ett beteende inte ett läte. Den formen av personangrepp som du sysslar med kan på goda grunder beskrivas som nätkvacksalveri. Så visst kvackar du ordentligt från din apbur.

Min upplevelse är att SD-klanens nätaktivister har för vana att kvacka, i synnerhet när de blivit påkomna i sin rasism.

Det är alltså inte alls märkligt att du väljer att gå på min person i stället för att försöka förklara hur ditt tänkta apartheidsystem där vissa svenska medborgare inte har samma rättigheter som andra inte skulle vara ren och skär rasism.

Du kvackar alltså i brist på argument. Ett vanligt beteende inom SD-klanen.

Svar på tråden Klitorisoperation för könsstympade invandrare, vill du betala?