• scorpiontjejen

Viktväktarna 2015

Starta en ny tråd för alla ViktVäktare och kanske blivande sådana?
    Nytt år nya mål säg. Lycka till!

• Svar på tråden Viktväktarna 2015
  • Pyret 85
    scorpiontjejen skrev 2015-04-14 21:29:24 följande:

Va bra Pyret!! Hur mycket har du kvar till målvikten nu??

Myyycket! Vill ner till 55-60 väger 76,9 nu.
  • Pyret 85
    scorpiontjejen skrev 2015-04-15 20:23:25 följande:

Pyret: Hur mycket har du gått ner totalt då?

Vägde 95 från början. Gick ner 10kg ca sen hade jag ett långt uppehåll. Tog tag i det i januari i år igen och har då gått ner från 85.
  • Anonym (merastyrka)

Finns något liv i denna tråden numera?

• Anonym (Neråt)

Hejsan,

Tänkte börja med vv online till veckan, är det svårt?

Vilka är era bästa tips?

• scorpiontjejen
    Anonym (Neråt) skrev 2015-08-27 15:08:08 följande:

Hejsan,

Tänkte börja med vv online till veckan, är det svårt?

Vilka är era bästa tips?

Nejdå! Det är superenkelt! Du skriver in vad du äter och så ser du hur många pp du gör av med varje dag. Fattar något så kan man lätt genom "calculatorn" räkna ut det. Viktigast är att tänka på storleken på portionerna..

Mitt bästa tips är att ha vägdag på fredagar, så kan man partaja till det under helgen och så har man arbetsveckan för att sköta sig extra mkt.
  • Sofiakarlsson
    Fidelisen skrev 2015-10-07 19:42:56 följande:

Jag kan vara aktiv

Hur går det för dig? Hållt på länge?:)
  • Fidelisen
    Sofiakarlsson skrev 2015-10-07 20:11:51 följande:

Hur går det för dig? Hållt på länge?:)

Jag försöker komma tillbaka efter graviditet och omotiverat år. Har iaf gått ner mina 3 graviditetskilon och lite till men har 30 kilo kvar

Du då?
  • Sofiakarlsson
    Fidelisen skrev 2015-10-07 20:46:10 följande:
    Jag försöker komma tillbaka efter graviditet och omotiverat år. Har iaf gått ner mina 3 graviditetskilon och lite till men har 30 kilo kvar

Du då?
    Jaha :) Jag har varit med två veckor idag, gått ner 3,2 kg redan så jag är peppad! :) Dock har jag ca 50 kg till min målvikt men det känns bra hittills :)
  • marie 1983

Hejsan ja är med i vv sen i maj i år.
    Vi fick en son i mars så mitt mål va att gå ner gravidkilona. Gick upp typ 20 kg under graviditeten och har gått ner 13,5 genom vv????
    Hur tycker ni det funkar?

• Fidelisen

I morgon börjar jag om. Har haft några veckor med sjukdom hus barn och hos mig med noll motivation som följd. Men nu ska det planeras in och lagas god mat

• TouchOfRed

Har startat en ny tråd som heter viktväktarna 2016 för alla som vill fortsätta eller börja om på nytt! Välkomna!

Svar på tråden Viktväktarna 2015