• scorpiontjejen

Viktväktarna 2015

Starta en ny tråd för alla ViktVäktare och kanske blivande sådana?
    Nytt år nya mål säg. Lycka till!

• Svar på tråden Viktväktarna 2015
  • Pyret 85

Jag körde ju en gottisfri månad under januari och sa: nänä jag tänker absolut inte ta en månad till utan. Jag "syndade" en helg och nu sitter jag här och har ännu en gottisfri månad Med syndade menade jag att jag åt gottis men räknade ju såklart in det i mina points.

• Pyret 85

Hur går det för alla? här går det neråt iaf. Hade satt upp mitt första delmål tills idag men tyvärr var jag 0,3kg ifrån att klara det. Men nya tag och nya mål!

• Cosmoskatten78
    Pyret 85 skrev 2015-03-10 07:03:26 följande:

Hur går det för alla? här går det neråt iaf. Hade satt upp mitt första delmål tills idag men tyvärr var jag 0,3kg ifrån att klara det. Men nya tag och nya mål!

Åh så nära! Bra gjort! Jag är nu nere på 63,7 kg, jag håller bra takt mot mitt första delmål som är 56 kg till midsommar. Startade på 84 kg i höstas :) min slutvikt beräknas vara nådd sista augusti (51 kg) bör tilläggas att jag är en kortis på 153 cm.
  • TouchOfRed

Ligger fortfarande över 70, eller precis 70,5, men hoppas på -0,6 vid nästa invägning då jag isf hamnar under det magiska 70 kg....

• scorpiontjejen

Vi börjar alla närma oss våra mål! 

Pyret: Jag försöker också köra gottisfri månad.. typ.. inte det enklaste när det vankas barnkalas och dop hit och dit, hehe.

Jag har satt ett litet mål att komma ner till 65 kg i slutet på denna månad (har stått stilla mellan 68-70 nu ett tag då det slarvats lite). Tyvärr har jag hela 2,5 kg att gå ner tills dess. Så det blir mycket gym, promenader och inga sötsaker i några veckor framöver, hehe.. MEN DEN SÖTMAN, när man äntligen nåt sitt stora mål, den sötman smakar nog bäst skulle jag tro. Då har jag dessutom lovat mig själv att köpa ett par nya jeans, så det längtar jag lite efter.

• scorpiontjejen

-0,9 på denna veckas träning. SWEET.
    Har kört som en dåre med motion vid sidan av. Två långpromenader och tre gånger på gymmet denna vecka. Så nu är det bara 1,8 kg kvar till målvikten. Tjoho! 

• TouchOfRed
    scorpiontjejen skrev 2015-03-22 19:59:59 följande:

-0,9 på denna veckas träning. SWEET.
    Har kört som en dåre med motion vid sidan av. Två långpromenader och tre gånger på gymmet denna vecka. Så nu är det bara 1,8 kg kvar till målvikten. Tjoho! 

Vad duktigt! Då är du ju snart där! Härligt när man ser så fina resultat på vågen.

Jag låg på precis 70,0 vid sista invägningen (-0,5 kg), det verkar väldigt segt att passera det magiska 70 kg, men denna veckan MÅSTE jag ju lyckas! Flört

Nu har jag dessutom inspirerat min mamma till att börja med VV, vi har invägning samma dagar och det är roligt att kunna peppa varann! Lättare att motstå  sötsaker och annat gott när man kör ihop med någon annan Glad
  • scorpiontjejen
    TouchOfRed skrev 2015-03-24 09:35:22 följande:
    Vad duktigt! Då är du ju snart där! Härligt när man ser så fina resultat på vågen.

Jag låg på precis 70,0 vid sista invägningen (-0,5 kg), det verkar väldigt segt att passera det magiska 70 kg, men denna veckan MÅSTE jag ju lyckas! Flört

Nu har jag dessutom inspirerat min mamma till att börja med VV, vi har invägning samma dagar och det är roligt att kunna peppa varann! Lättare att motstå  sötsaker och annat gott när man kör ihop med någon annan Glad
    Va bra att du fått med henne! Hoppas du kommer ner under 70 kg nu. Såna där gränser är härliga att komma förbi. 

Ett litet tips om sötsuget kommer är att han massa frukt hemma. Gott att göra lite fruktsallad, det brukar jag göra på kvällarna..
  • Painted Lady

Hoppar in. Började för 6 veckor sen och har gått från 99.9 till 93.5. Målet är 60 kg :)

Svar på tråden Viktväktarna 2015