Viktväktarna 2015
Starta en ny tråd för alla ViktVäktare och kanske blivande sådana?
Nytt år nya mål säg. Lycka till!
Starta en ny tråd för alla ViktVäktare och kanske blivande sådana?
Nytt år nya mål säg. Lycka till!
För mig blev det minus 0,4. Så nu har jag totalt minus 6,9 på åtta veckor.
Jag körde ju en gottisfri månad under januari och sa: nänä jag tänker absolut inte ta en månad till utan. Jag "syndade" en helg och nu sitter jag här och har ännu en gottisfri månad Med syndade menade jag att jag åt gottis men räknade ju såklart in det i mina points.
Hur går det för alla? här går det neråt iaf. Hade satt upp mitt första delmål tills idag men tyvärr var jag 0,3kg ifrån att klara det. Men nya tag och nya mål!
Hur går det för alla? här går det neråt iaf. Hade satt upp mitt första delmål tills idag men tyvärr var jag 0,3kg ifrån att klara det. Men nya tag och nya mål!
Ligger fortfarande över 70, eller precis 70,5, men hoppas på -0,6 vid nästa invägning då jag isf hamnar under det magiska 70 kg....
Vi börjar alla närma oss våra mål!
Pyret: Jag försöker också köra gottisfri månad.. typ.. inte det enklaste när det vankas barnkalas och dop hit och dit, hehe.
Jag har satt ett litet mål att komma ner till 65 kg i slutet på denna månad (har stått stilla mellan 68-70 nu ett tag då det slarvats lite). Tyvärr har jag hela 2,5 kg att gå ner tills dess. Så det blir mycket gym, promenader och inga sötsaker i några veckor framöver, hehe.. MEN DEN SÖTMAN, när man äntligen nåt sitt stora mål, den sötman smakar nog bäst skulle jag tro. Då har jag dessutom lovat mig själv att köpa ett par nya jeans, så det längtar jag lite efter.
-0,9 på denna veckas träning. SWEET.
Har kört som en dåre med motion vid sidan av. Två långpromenader och tre gånger på gymmet denna vecka. Så nu är det bara 1,8 kg kvar till målvikten. Tjoho!
-0,9 på denna veckas träning. SWEET.
Har kört som en dåre med motion vid sidan av. Två långpromenader och tre gånger på gymmet denna vecka. Så nu är det bara 1,8 kg kvar till målvikten. Tjoho!
Hoppar in. Började för 6 veckor sen och har gått från 99.9 till 93.5. Målet är 60 kg :)