Viktväktarna 2015
Starta en ny tråd för alla ViktVäktare och kanske blivande sådana?
Nytt år nya mål säg. Lycka till!
Starta en ny tråd för alla ViktVäktare och kanske blivande sådana?
Nytt år nya mål säg. Lycka till!
Jag pajade mitt knä för ett par veckor sen och har inte kommit igång med träningen efter det. En del promenader blir det.
Efter att ha legat nästan sill på vågen så blev det idag -0,8kg. Det är jag absolut nöjd med. Nu drog dom dessutom ner en PP så jag får äta 27.
Hur går det för er andra?
Efter att ha legat nästan sill på vågen så blev det idag -0,8kg. Det är jag absolut nöjd med. Nu drog dom dessutom ner en PP så jag får äta 27.
Hur går det för er andra?
Här går det segt. Hade ett riktigt bra träningspass förra lördagen. Men dagen efter blev jag stel över ena knät och det kändes svullet. Har inte vågat träna då det har fortsatt krångla. Hukar jag mig gör det jätteont att resa sig igen, i övrigt gör det inte ont utan känns bara stelt och konstigt.
Tjohoo! Nu har jag äntligen passerat -10%! Eller -8,2 kg :) snart under 70 kg, säkert 6-7 år sedan jag vägde under 70, jag älskar viktväktarna!! <3
Tjohoo! Nu har jag äntligen passerat -10%! Eller -8,2 kg :) snart under 70 kg, säkert 6-7 år sedan jag vägde under 70, jag älskar viktväktarna!! <3
jag längtar till att komma under 80. vägde 80,3 i tisdags så jag hoppas på nästa vecka.
Blev exakt 1 kg ner denna veckan. Och jag är äntligen under 80. Woohoo!
Blev exakt 1 kg ner denna veckan. Och jag är äntligen under 80. Woohoo!