Viktväktarna 2015
Starta en ny tråd för alla ViktVäktare och kanske blivande sådana?
Nytt år nya mål säg. Lycka till!
Starta en ny tråd för alla ViktVäktare och kanske blivande sådana?
Nytt år nya mål säg. Lycka till!
Hej på er.
Jag smyger in här med min velighet. =)
Var med i viktväktarna för typ 6 år sedan och gick ned 13 kg. Allt det gick jag upp igen och typ 20 kg till!! =(
Sen dess har jag inte orkat ordentligt ta tag i mitt liv...
Men nu har jag bestämt mig för att 2015 ska bli MITT år och jag funderar på att hoppa på VV igen.
Tänkte höra lite om det är någon som kan förklara lite om det här "Mitt Viktväktarna".
Vad jag förstår så kan man välja själv hur man vill äta, ex mer proteiner, vegetariskt osv.
Men vad innebär det mer konkret?
Finns det till exempel recept att hitta under dessa olika kategorier då?
Räknar man fortfarande propoints?
Tacksam för alla svar jag kan få =)
Och Hejja hejja alla som kämpar!!
Gick bra för mig i fredags, -0,9 kg! Trots att jag inte ansträngt mig speciellt mkt... Så nu väger jag 72,3 kg. Den kommande veckan ska jag dock hålla mig strikt till programmet och dessutom står träning på agendan, hoppas bara att vädret håller. Hoppas nå mitt första delmål inom 1 månad, dvs under 70 kg. Har inte vägt under 70 kg på 5-6 år, men nu känns målet möjligt att nå!
Hej är det okej om jag hoppar in?
Hej är det okej om jag hoppar in?
Gick bra för mig i fredags, -0,9 kg! Trots att jag inte ansträngt mig speciellt mkt... Så nu väger jag 72,3 kg. Den kommande veckan ska jag dock hålla mig strikt till programmet och dessutom står träning på agendan, hoppas bara att vädret håller. Hoppas nå mitt första delmål inom 1 månad, dvs under 70 kg. Har inte vägt under 70 kg på 5-6 år, men nu känns målet möjligt att nå!
Jag pajade mitt knä för ett par veckor sen och har inte kommit igång med träningen efter det. En del promenader blir det.