Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Jag kan tyvärr inte hjälpa till att lägga in er nya, det funkar inte att kopiera från telefonen,
Jag kan tyvärr inte hjälpa till att lägga in er nya, det funkar inte att kopiera från telefonen,
Fan åsling: min erfarenhet är att skymtar man något överhuvudtaget så är det plus. Är man inte gravid är det hopplöst tomt i fältet . Så jag tror at du är gravid!
Det bara poppar upp gravida i min närhet och jag känner mig så stressad! De vet att vi försöker och vill ju så gärna att jag också ska bli gravid nu så att vi kan få barn relativt nära varandra, så pressande! Inte egentligen för min egen skull, utan mer för att Jag vill hänga med de andra om ni förstår vad jag menar.
Vill sååååå gärna få ett plus nu. Har haft sex varje dag ( !) i en vecka. Puh!
Här funkar visst kroppen som den ska bim idag och såklart rött på pappret nytt bim 16 nov blir då 4 försöket om någon kan ändra till mig, har bara mobilen så kan inte själv
Ok, jag vet att det kanske är lite egoistiskt, men jag är så glad över vår bim lista. Det är så skönt att se att inte alls " alla" blir gravida på första försöket. Tvärtom har majoriteten här inne försökt några månader, trots att vi tycker oss pricka in äl.
Jag kan tyvärr inte hjälpa till med äl. Test. Jag använder metoden med sekret samt äl app. Har denna månad även känt på livmodertappen, men trycket att detta är lite svårt när jag inte har något att jämför med.
gravid.ifokus.se/articles/5120e250d3b4fd6baf010246-sa-vet-du-att-du-har-agglossning
Tyckte att den här sidan var riktigt bra.
Toppen att den kunde hjälpa dig!
Skumt med varken plus eller mens!
Styrkekramar till er som fått mens. Som sagt, vi vet alla hur det känns. Det är svårt att tänka på annat nu när man väl börjat försöka. Och det är så frustrerande när det inte går trots att man ligger som kaniner!
Skönt att detta inte är en bim oktober- tråd, utan att man kan få fortsätta hänga kvar här trots minus.
Känner mig sådär uppgiven som man kan göra ibland. Den där " det blev såklart inget denna gång heller" känslan .. Suck....