Inlägg från: E som i Elin |Visa alla inlägg
  • E som i Elin

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Håller med! Förra månaden var skitjobbig för mig men just nu är det så mycket annat. Renovering, föräldramöte, träning osv så jag hinner inte tänka så mycket vilket är toppen! Då tycker jag bara det är kul. Och jag vågar ändå tro att det blir någon gång och har redan köpt bebisfiltar :)

• E som i Elin

Läste just min dagbok som jag skrev under min första graviditet och insåg att i morgon är det 7 år sedan vi plussade. Hittade en bild där jag och min man pussas och håller i testet och under står det " en bulle i ugnen på kanelbullens dag" .

Jag som inte tänkt testa förrän efter bim känner mig plötsligt så sugen på att testa i morgon! Tänk om jag kunde få ett till plus på kanelbullens dag!

Bim är dock tis eller t.om. Ons och jag har inga test. Ska jag smyga iväg till Ica ( fast jag vet inte ens om jag törs köpa test i vår lilla Ica butik där alla känner alla)

• E som i Elin

Kunde inte hålla mig från att köpa ett test, men de hade bara rfsus testa tidigt. Har hört flera stycken som fått neg på detta men positivt med tex cb. Även på bim dagen.

Vi får väl se.

• E som i Elin

Ingen bebis den här månaden heller. Känns såklart lite trist men faktiskt helt ok. Det var väntat och nu tror jag det tar sig nästa månad!

Skönt att kunna dela de negativa beskeden med er tjejer, och lycka till!

• E som i Elin

Inheaven: jag tror minsann att du är gravid!! Är så glad för din skull.

Har fått mens så nu tänkte jag hålla mig borta från familjeliv någon vecka. Är så jobbigt med alla plus efter att man själv " misslyckats".

Kram!

• E som i Elin

Var tvungen att kika in här för att se hur det gått Inheaven! Stort grattis!!'' Är så glad för din skull! ( och det känns helt ok för min del. Nya tag denna månad) kram!!'

• E som i Elin

Jag funderar på att testa äl stickor denna månad, någon som har tips på vilka jag ska använda? Och hur.

• E som i Elin

Tack för svaren! Då blir det nog det. Men hur många stickor får man med? Alltså hur många dagar kan man testa?

Igår var vi hos vänner som också funderat på att börja med en trea, och nu var hon gravid. På första försöket så klart.

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)