Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Jobbigt Fsake.vi vet alla hur jobbigt det känns.... Kram!
Jobbigt Fsake.vi vet alla hur jobbigt det känns.... Kram!
Jag känner verkligen igen det där med Dubbla känslor. Den senaste månaden har fyra vänner fått bebisar och min väninna som har försökt få plus samtidigt som mig plussade för två veckor sedan. Fantastiskt kul. Och samtidigt jättejobbigt.
Efter förra månaden ska jag verkligen försöka tänka på annat denna månad
Har börjat komma igång bra med träningen, kör kondition och rygg och mage. Jag letar inga tecken, med tanke på att jag hade alla tecken förra månaden utan att vara gravid
Min fogsmärta har dock äntligen gått över vilket känns bra. Kroppen måste ha fått någon hormonknäpp det är jag helt övertygad om. Hade ont från förra ÄL och det släpptes inte förrän efter denna ÄL.
Vad skönt Bodrum! Nu är våra kroppar på g! Snart får vi plus!
Haha! Jag har också en vecka kvar till bim Inheaven. Gäller att fokusera på annat ( lättare sagt än gjort)
Göra om lite hemma kan man alltid tycker jag. Måla om lite ????
Skönt att det finns fler otåliga där ute. Men alltså detta med såkallade spöksteck. Finns det? Har jag inte varit gravid har det varit totalt blankt och har jag varit gravid har det visat.
Pha ha ha jag testade?!!!
Varför testade jag idag för??
Så får jag nååååågot som syns på testet men är så jävla svagt att jag tror jag blir galen.
Varför gjorde jag så för?
Har ju för tusan 6 dagar kvar.
Vad var det för test du hade Inheaven?
Hoppas på dig Inheaven. Lite irriterande i tråden bim oktober med tjejen som inte skrivit något innan, inte är med i bim listan utan bara kommer in för att säga att hon blev gravid på första försöket.
Ok, lite bittert sagt av mig....
Skönt att vi är fler bittra :)
:(