Förstår att ni längtar! Här har vi ju haft begravning för min mormor och det har varit rätt tuft för min moster, kusiner, och min mammas kusiner har varit här både igår och idag, hade så velat träffa alla under andra omständigheter men ceremonin var fin och allla vänner och släktingar var förstås bedårade av Alva, hon är alldeles fantastiskt snäll och äter, sover och bajsar som hon ska:) hon vill doch inte ligga själv utan på oss vilket är helt ok när man är så liten. Amningen funkar bra den oxå och idag kl 16 ska vi upp och göra pku-test, hoppas och tror hon gått upp bra i vikt. Imorse var vi 15 pers till frukost då alla som sov över var här och löste melodikrysset tillsammans, det har varit en stadig tradition som min mormor och mamma haft och det var fint och roligt att få göra det tillsammans som en hyllning:) men nu är jag oerhört slut, har fortfarande hemsk träningsvärk efter förlossningen och det där enda stygnet dom satte har inte fått ro att läka då jag inte kunnat sitta i min bebisbubbla utan varit igång hela tiden. Dessutom tror jag att en förkylning är påväg att bryta ut... Nu de närmsta dagarna tänker jag sitta eller ligga och min fantastiska man ska få sköta marksörvissen. Syskonen är hos vänner idag och ska sova över vilket är guld värt dom är bedorade av lillasyster men ser nog fram emot att hon blir lite äldre:)