Bf Augusti 2015
Nån som vet om det kan sluta göra ont i brösten bara sådär? Igår var jag jätteöm och idag känner jag typ ingenting. Är jätteorolig nu! :(
Ring bm och fråga om du är orolig! :)
Nån som vet om det kan sluta göra ont i brösten bara sådär? Igår var jag jätteöm och idag känner jag typ ingenting. Är jätteorolig nu! :(
En fjärde på G
Har tre döttrar födda 01, 03 och 06. den yngsta blir snart 9 år. Känns helt otroligt, trodde inte jag skulle få vara med om denna resa igen
Bf är den 6 augusti, är alltså i vecka 6+3.
Är just nu väldigt orolig, väntar på att min läkare från hematologen ska ringa. Jag gjorde en kontraströntgen av hals, brösten och buk när jag va i vecka 4 (visste inte att jag var gravid). Är såklart orolig över om strålningen kan ha påverkat fostret på något sätt.
Men vi håller tummarna att allt är bra och att jag får hänga här med er tills det är dags för Bf.
Hänger på här om det går bra?
Är 29 år, första barnet och har BF omkring 16 augusti. Hade ett MA i augusti och hoppas därför att denna graviditet går bättre. Ska bli spännande att ta del av era tankar och graviditeter.
Idag har jag haft lite mer molvärk än tidigare, det känns bra att man känner NÅT!
Jag har inget illamående än och jag hoppas att jag slipper. Med första barnet mådde jag aldrig illa. Med andra barnet mådde jag illa en enda gång (och jag tror nog det snarare berodde på att jag hade tryckt i mig en sån där massiv järntablett typ 2 sekunder tidigare).
Längtar till onsdag då jag ska på hälsosamtal på MVC :)
Grattis och välkomna alla ni nya :)
Idag är en trött dag för mig. Känner mig helt klubbad och kan inte skaka av mig det. Sitter och halvsover vid skrivbordet.
Sådär ja, jag borde inte få gå i shoppingcentra själv när jag är med barn. Bara v. 5 (4+5) och nu har jag köpt en urgullig body med tillhörande byxa. SÅ SÖTT! :D
haha så rolig du är. ;D Själv så har jag lyckats hålla mig till att bara snegla på nyfödd-kläderna! Vill inte riskera att någon ser mig när jag står kollar på sånna kläder än nämligen ;)
Tredje för mig med och jag har i princip glömt allt märker jag :P
När tycker ni man ska kontanta mvc för första träffen?:)