• Minxy

Bf Augusti 2015

Varför hamnar bilderna ofta åt fel håll?

• Minxy
    isaswe skrev 2014-12-12 06:45:33 följande:

Hej, hoppar på tåget här. BF 19/8, om allt går som tänkt :)

Välkommen! :)
  • Minxy
    Micka! skrev 2014-12-12 10:28:10 följande:

phpXuRy0p48480.jpg

Det blev det svar jag ville ha, nu ska sluta vara så nojig och förstå att varje graviditet är olika smile1.gifsmile1.gif men när man mått så fruktansvärt illa tidigare vid 2 graviditeter så är det väl svårt att tro att man kan må hyffsat bra smile5.gif

Bra där Micka :)

Och ja, även om det känns retligt just nu så kommer man tacka sin lyckliga stjärna längre fram över att man har en relativt lättsam graviditet :)
  • Minxy

AMJP: fy vad hemskt! Har aldrig varit med om något liknande, men jag hoppas allt löser sig till det bästa! Vad bra ändå att hon ville hålla lite koll på dig och dina värden.

• Minxy
    AMJP skrev 2014-12-12 15:58:37 följande:

Läkaren ringde nu... mina hormoner var samma som i onsdags så hon tror att jag fått ett missfall... ska dit och bli undersökt på tisdag. TRE dagar till. Fy fan säger jag bara. Jag har inte varit så här ledsen på riktigt länge.... :(

Vad hemskt! Jag beklagar verkligen :(
  • Minxy
    gabriellap skrev 2014-12-13 21:32:09 följande:

Då hoppar jag in här med bf 5 augusti om jag nu räknat rätt :) det är faktiskt blandade känslor för detta:/

Välkommen :)

Var det inte planerat eller hur menar du?
  • Minxy
    gabriellap skrev 2014-12-13 22:52:49 följande:

Tack. Nä det var inte planerat alls faktiskt, det var iofs inte våran dotter som vi har nu heller ,men har precis börjat ett nytt bra jobb och dottern Jar precis börjat på dagis så känns lite otajmat

Så kan det vara ibland, jag har också alldeles nyss påbörjat en ny anställning, men det får gå ändå :)
  • Minxy
    Lilo skrev 2014-12-14 07:47:46 följande:

Godmorgon brudar!

Hur mår ni? smile1.gif

Idag går jag in i vecka 6 (5+0)!

Kan inte fatta att jag plussade för bara en vecka sen, det känns som om jag varit gravid i en halv evighet redan... smile2.gif

Fusk, du ligger 4 dagar före mig! :P

Ja jag känner mig fortfarande totalt ogravid. Inga symptom över huvudtaget. Det är nästan så jag funderar på om jag inbillat mig mina positiva test..
  • Minxy
    Bio skrev 2014-12-14 09:43:21 följande:

Hej! Oj vilken aktiv grupp, jag har letat efter en augustigrupp men inte hittat den här tidigare! :) Jag har bf ca 20:e augusti, har en blivande storebror (förhoppningsvis, om allt går bra) här hemma på 1,5 år också.

Grattis och välkommen! Lite längre upp i ett tidigare inlägg tror jag du hittar länken till vår BF-tråd :)
  • Minxy
    Lilo skrev 2014-12-14 09:34:18 följande:
    Haha! smile2.gif  

Jamen, så känns det för mig också!
    Symptomen är så "svaga" så dom inte räknas. 
    Det lockar inte ens att ringa och boka tid för inskrivning. 
    Så jag tror att jag tar det efter min semester i Januari nångång...
    Allt känns bara....overkligt! 

Endast mensen som inte kom som det "skulle". Annars är det som vanligt. smile1.gif
    Jag ringde tidigare i veckan och bokade en tid hos min privata bm någon gång i januari.

Ringde till vanliga mvc i förrgår också och dom välkomnade mig på ett första hälsosamtal redan nästa vecka på onsdag! Känns galet tidigt, jag kommer bara vara i v. 5 (4+6) då, men jag går väl dit och säger hej iallafall.

Jag har berättat för min mamma eftersom hon fyller 70 nästa år och hela familjen ska resa utomlands tillsammans. Hon tänkte vi skulle åka i augusti, men det känns inte så lockande när jag har BF 19 augusti....

Så nu är det bestämt att resan blir i juni istället :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015