• Minxy

Bf Augusti 2015

Min aptit har försvunnit trots att jag inte varit magsjuk. Har för mig att det var så när jag väntade de två första också..men jag ska inte svära på att jag minns rätt

• Minxy

Ååååh, min rygg är knäckt! Har ägnat helgen åt att måla + springa och hålla i cykeln för 5-åringen som lär sig cykla. Nu känns det verkligen i ländryggen/svanken och höger ben där det riktigt strålar ut smärta.

Ja ja, det ger sig väl, kanske ska värma en vetekudde till natten.

• Minxy
    Agohiw skrev 2015-04-20 07:12:32 följande:
    Stackare.... Jag har varit ute och grejat i trädgården hela dagen... Ont som in i hade jag igårkväll och tyvärr känns det inte mycket bättre nu... Och jag som ska jobba ikvällSkrikandes
    Hur känns det idag för dig Minxy?
    För mig känns det bättre idag, körde med varm dusch + värmekudde igår

Själv då?
  • Minxy
    Vevve1984 skrev 2015-04-20 18:32:20 följande:

Idag va vi på Lunds Universitetssjukhus igen för kontroll a vätskan i lungan och kontroll av hjärtat med kardiologen. Hjärtat ser bra ut de såg 1 litet hål med inget att oroa sig över.
    Men nu är där även vätska i vänstra lungan

Ska tillbaka igen imorgon och förhoppningsvis  får vi veta vad man kan göra för att åtgärda detta.

Håller tummarna för ett bra och lugnande svar gällande vätskan. Vad skönt att hjärtat såg bra ut!
  • Minxy
    Agohiw skrev 2015-04-20 22:16:55 följande:
    Skönt att du mår bättre:)

Själv har det fallit måååånga tårar vid rörelse ikväll, hoppas att en god natts sömn o vila kan göra underverk.
    Åh vad trist

Ja vi får hoppas att en natts sömn kan råda bot på det värsta.
  • Minxy
    MuffinCake skrev 2015-04-22 13:27:37 följande:

Nu är jag nere på "tvåsiffrigt" med endast 99 dagar kvar till BF :D

Synd att siffrorna på vågen går i motsatt riktning... smile5.gif

Men wow! Häftigt!

Ja alltså....vågen har jag ställt undan
  • Minxy
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2015-04-22 20:55:51 följande:

Kul vi är några med samma BF datum smile1.gif ser vissa redan är under 100 dagar till BF en annan har hela 129 dagar kvar . Jag tycker inte graviditeten går speciellt fort fast jag redan har 5 barn men vänta är heller inte min starkaste sida hatar att vänta smile2.gif

Men eller hur, jag har 124 dagar kvar och tycker tiden segar sig fram
  • Minxy

Jag tycker att jag känt av bebis mindre de senaste två veckorna. Jag känner att h*n rör sig flera gånger per dag, men inte alls lika tydligt nu i v.22-23 som i vecka 20-21.

Någon mer som upplever det så?

• Minxy

...och bara för att jag skrev det där tidigare om mindre rörelser i magen så har bebisen bjudit på en riktig cirkusshow i magen ikväll!

Man kan tydligt se hur det guppar och far, just ikväll låg lill-humlan med fötterna snett uppe till höger och huvudet/händerna snett nere till vänster. Jag fick ta emot både små sparkar och slag idag :P

• Minxy
    LindaSo skrev 2015-04-23 23:10:51 följande:

Hejsan!

Får man hänga med er här inne lite?

Har BF 5/8 och snart äntligen är det mindre än 100dagar kvar. Första barnet för oss och helt oplanerat men lika älskat för det!! ????

Välkommen!
Svar på tråden Bf Augusti 2015