Bf Augusti 2015
Jag blev tipsad om ett annat ställe men dom har telefontid mellan 10-11 varje dag och det är i princip omöjligt att komna fram.
V.10 (9+0) idag! Mår bra, bara lite illamående då och då men fullt hanterbart. Är gasig och uppsvälld, ser ut att vara gravid i 6:e månaden tycker jag själv :P
Allt bra med er övriga?
Nej det är omöjligt, iaf för mig. Jag brukar öka typ två storlekar när mjölken rinner till också
Sådär, nu har jag iaf fått papper på att jag är tillsvidareanställd. Om tre veckor ska jag släppa bomben hos chefen..
Här kommer min tjockis bild, v10 - sjukt! :)
Ni som mår bättre, hur långt gångna är ni?
Jag som haft MA förut är så rädd för det... Såg hjärtat för bara en vecka sen men har redan börjat oroa mig igen. Har bokat nytt vul nästa fredag för att kolla, ser allt bra ut då är jag 10+2 och då ska ju väldigt mycket till för att det inte ska gå vägen. Är idag 9+1 och har fortfarande ömma bröst och är trött men har knappt någon växtvärk längre och mår inte illa heller. Mådde inte speciellt illa innan heller men lite grann när jag var hungrig.
Mitt förra MA upptäcktes på kub-ul i v 13 men hade avstannat redan i v7, så den "gränsen" har jag lyckligtvis redan passerat o då såg det bra ut.